نویسنده: نادر امرایی
// چهار شنبه, ۲۴ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۴۵

بازی های ویدیویی تمرکز اصلی‌ اولین نسخه هولولنز نخواهند بود

با اینکه بازی یکی‌ از مهم‌ترین اهداف بلند مدت سخت‌افزار جدید مایکروسافت خواهد بود اما بنا به گفته ساتیا نادلا، مدیر عامل این شرکت نسخه اول هولولنز تمرکز اصلی‌اش بازی‌های رایانه‌ای نخواهد بود. با زومجی همراه باشید.

در مصاحبه‌ای که اخیرا وی با وب‌سایت زد‌دی‌نت انجام داد هنگامی که از نادلا سوال شد که اصلی‌ترین تمرکز نسخه اول هولولنز در چه قسمتی‌ خواهد بود وی گفت مطمئنا تمرکز اصلی‌ ما بر روی برنامه نویسان و شرکت‌های بزرگ است.

وی اما در ادامه گفت که یکی‌ از دلایل اصلی‌ خرید بازی Minecraft به قیمت ۲.۵ میلیارد دلار توسط مایکروسافت پتانسیل بالای این بازی برای هولولنز بوده است.

من Minecraft را خریدم برای اینکه یک ژانر جدید بازی برای واقعیت تلفیقی ایجاد کنم. ما به دلایل بسیار زیادی Minecraft را خریدیم. به خاطر اینکه پر دانلودترین اپلیکیشن رایانه‌های شخصی‌، کنسول‌های بازی و پلتفرم‌های اندروید و iOS بود. من یک بازی بسیار محبوب برای این رسانه جدید واقعیت تلفیقی می‌خواستم. بازی همیشه در کنار سرگرمی‌های دیگر یکی‌ از مهم‌ترین قسمت‌های هولولنز خواهد بود اما برای نسخه اول این دستگاه من می‌خواهم هولولنز را بیشتر در محیط‌های اداری ببینم.

با اینکه مایکروسافت هیچ بازی اختصاصی برای هولولنز تا بحال نساخته است اما چند نمایش بسیار هیجان انگیز در کنفرانس‌های مختلف داشته است. یکی‌ از این نمایش‌های هیجان انگیز نمایش بازی Minecraft در کنفرانس E3 مایکروسافت بود. همچنین در جریان همان نمایشگاه آنها تجربه سری بازی‌های هیلو را برای طرفداران فراهم کردند.

minecraft e3 hololens نمایش بازی Minecraft برای هولولنز در جریان نمایشگاه E3

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده