// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

تماشا کنید: تجربه وحشت در خانه در بازی Five Nights at Freddy’s 4

Five Nights at Freddy’s 4 برعکس شماره‌های قبلی این بار دیگر در فروشگاه Freddy‌ نیستیم، وحشت این بار به خانه می‌آید! اکنون ویدیویی زیبا از شماره چهارم این بازی ساخته‌ی اسکات کاوتون منتشر شده که نشانه‌هایی از خروج سازندگان از ساختار شماره‌های قبلی را نشان می‌دهد.

«پنج شب در فردی» یکی از سری بازی‌های سبک ترس و بقا در تلفن‌های هوشمند، در مدت زمان کوتاهی مورد توجه بسیاری از بازیکنان قرار گرفت. داستان سه شماره‌ی‌ اول بازی  در پیتزا فروشی‌ای به نام فردی فزبر روایت می‌شد که شب‌ها عروسک‌های مکانیکی آن به حرکت در آمده و ترس را به جان بازیکنان که در نقش نگهبان فروشگاه بودند، می‌انداختند. اکنون ظاهرا سازندگان در شماره چهارم قصد دارند  با متحول کردن ساختار قبلی  بازیکنان را وارد ماجراجویی جدید در خانه کنند.

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p

هرچند کاوتون رسما در رابطه با تاریخ عرضه‌ی این بازی اطلاعاتی را منتشر نکرده اما طبق ایمیل کاربران یوتوب این بازی در ماه آگوست ( ۱۰ مرداد تا ۹ شهریور) روانه فروشگاه‌های آنلاین می‌شود. بسته‌‌ی گسترش بازی نیز، هالووین امسال عرضه خواهد شد. اخیرا اخباری را نیز در رابطه با تولید فیلم سینمایی از روی سری Five Nights at Freddy’s در زومجی منتشر شده بود.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده