نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۲۳ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

تماشا کنید: اولین تریلر فوق العاده هیجان انگیز فیلم Suicide Squad

خوش‌بختانه کمپانی برادران وارنر به وعده خود برای منتشر نکردن اولین تریلر فیلم Suicide Squad برای عموم وفادار نبود و شب گذشته اقدام به انتشار اولین ویدیو رسمی این فیلم موردانتظار کرد. با زومجی همراه باشید.

فیلم Suicide Squad با بازی جَرِد لِتو، برنده جایزه اُسکار، در رابطه با دنیای خلاف‌کاران محبوب DC است. هارلی کوئین با بازی مارگات رابی و دِدشات با بازی ویل اِسمیت، تنها گوشه‌ای از لیست خلاف‌کاران این فیلم است که با یکدیگر راهی ماموریت بزرگی خواهند شد.

در این تریلر که ایده‌ای کلی را نسبت به داستان فیلم به ما ارائه می‌دهد، برای اولین بار جرد لتو را در نقش بسیار سخت جوکر مشاهده می‌کنیم. به شخصه فکر می‌کنم لتو به عنوان یکی از اصیل‌ترین جوکرهای دنیای کامیک، نقش خود را حداقل در این تریلر به خوبی ایفا می‌کند.

درادامه اولین ویدیو فیلم Suicide Squad را مشاهده و نظرات خود را در رابطه با آن درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

همان‌طور که در ویدیو مشاهده کردید، جوکر در انتهای این تریلر ظاهر می‌شود و با گفتن جمله: I'm Not Gonna Kill You, I'm Just Gonna Hurt You, Really, Really bad ( نمی‌خوام بکشمت، فقط می‌خوام خیلی زیاد بهت صدمه بزنم) طرفداران را برای مشاهده کردن جزئیات بیشتر منتظر می‌گذارد.

با این حال به عنوان اولین نگاه، فکر کنم تمامی طرفداران این فیلم ایده‌ای کلی را از بازیگران توانای آن بدست آوردند.

فیلم Suicide Squad علاوه بر بازیگران ذکر شده، با بازیگرانی دیگر مانند جِی کورتنی در نقش کاپیتان بومرَنگ، جول کینِمَن در نقش ریک فِلَگ، جِی هرناندز در نقش اِل‌ دیابلو، کارا دِلِوینگ در نقش اِنچَنتِرِس و وایولا دیوس در نقش آماندا والِر را در لیست بازیگران خود دارد و بنابر اطلاعات منتشرشده، در تاریخ ۵ آگوست ۲۰۱۶ (چهارده مرداد سال ۱۳۹۵) روی پرده‌های سینما خواهد رفت.

منبع: Comicbook


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده