نویسنده: نادر امرایی
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۳۰

وبسایت رسمی‌ بازی Shenmue 3 راه‌اندازی شد

در حالی که بازی Shenmue 3 در حال طی‌ کردن روزهای پایانی کمپین سرمایه‌گذاری جمعی‌ خود است، طرفداران این بازی از امروز منبع اطلاعات جدیدی در مورد این بازی محبوب در اختیار خواهند داشت. این منبع سایت رسمی‌ Shenmue 3 است.

این وبسایت جدید برای نشان دادن پروژه Shenmue 3 راه‌اندازی شده است. هرچند که در حال حاضر اکثر محتوای سایت بروز رسانی‌هایی است که در صفحه کیک‌استارتر بازی نیز وجود دارد اما سایت دارای قسمت‌های دیگری مانند تریلر (که هم اکنون خالی‌ است)، رندر کاراکترها، پروفایل و همچنین لینک‌هایی‌ به صفحات اجتماعی‌ بازی است.

در توضیحات وبسایت در مورد بازی آمده است:

شن‌هوا آرام و محزون همراه ریو بی‌باک در Shenmue 3 باهم دوباره متحد می‌شوند. با آنها در این داستان نشاط بخش همراه باشید. این یک دوران جدید از Shenmue خواهد بود.

از اطلاعات و تصاویری که تاکنون از بازی Shenmue 3 منتشر شده می‌توان به راحتی حس ساخته شدن بازی توسط سازندگان اصلی بازی را به دست آورد. براحتی می‌توان تصور کرد به جای اینکه سونی با تیم بزرگ خود در حال کار بر روی این پروژه است، سوزوکی و قسمت کوچکی از یئس نت در حال کار بر روی Shenmue 3 هستند. البته این واقعیت نقاط منفی خودش را نیز دارد زیرا برخی‌ از پشتیبان‌های احتمالی‌ پس از دیدن تصاویر بازی از حمایت از این پروژه خودداری کردند.

ما امیدواریم در حالی‌ که مراحل ساخت بازی طی‌ می‌شود بروز رسانی‌های بهتر و بزرگتری را از تیم سازنده‌ بازی ببینیم.

Shenmue 3 برای رایانه‌های شخصی‌ و پلی‌استیشن 4 عرضه می‌شود اما هنوز تاریخ انتشار رسمی‌  آن‌ اعلام نشده است.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده