نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۳۰

معرفی بازی موبایل Guns'n'Glory WW2: جنگ در جبهه‌های جنگ جهانی دوم!

به نظر شما تجریه  حضور در جبهه‌های جنگ جهانی دوم روی گوشی‌های هوشمند چگونه خواهد بود. امروز قصد داریم شما را با بازی آشنا کنیم که جنگ جهانی دوم را با سبک دفاع از قلعه تلفیق کرده است. در ادامه با معرفی بازی Guns'n'Glory WW2 همراه زومجی باشید.

قبلا در ژانر بازی‌های Tower Defence بازی Radiant Defence را معرفی کردیم. اکنون به بازی جذاب دیگری در همین ژانر با نام Guns'n'Glory WW2 می‌پردازیم. بازی‌ای که توانسته مانند بازی Radient Defence، روح تازه‌ای به ژانر دفاع از قلعه بدمد، البته با تم گاوچران! وقتی غرب وحشی با جنگ جهانی دوق تلفیق شود و به جنگ در خط مقدم کشیده شود، اتفاقاتی روی می‌دهد که در این بازی شاهد آن هستیم!

com.hg.gunsandglory2free17

در این بازی، جابجایی در لحظه‌ی سلاح‌ها ممکن است، یعنی علاوه بر چیدن برج‌ها در جای مشخص پیش از آغاز حمله، پس از آن نیز می‌توانید برج‌ها را جابجا کنید.

جدال میان مرگ و زندگی

گفتیم این بازی نبردی برگرفته از جنگ جهانی دوم است، چرا که بر اساس جنگی در سال‌های ۱۹۳۹ تا ۱۹۴۴ است که بین نیروهای متفقین و قدرت‌های محور در گرفت. شما می‌توانید بر اساس میل خود، در یکی از دو طرف قرار بگیرید. البته به جز تفاوت‌های جزئی در رنگ‌ها و همچنین صدای وز وز نیروهای آلمانی! کلیات بازی و نقشه آن تفاوت زیادی نمی‌کند.

در ابتیدا شما با آموزش‌های ساده و اولیه آماده شروع به بازی شده و خیلی زود به صحنه نبرد وارد می‌شوید. اگر بازی Advanced Wars نینتندو را بازی کرده باشید، متوجه شباهت‌های این دو بازی خواهید شد؛ از سربازان نترس و شجاع تا تانک‌های بامزه و پرهیجان که حس یک بازی جدی را از این بازی می‌گیرند.

همانطور که گفتیم، به جای آن که مانند دیگر بازی‌های این ژانر، سلاح‌ها را کار گذاشته و نظاره‌گر حمله باشید، شما می‌توانید در جای جای مختلف بازی، دست به تغییرات بزنید.

ماموریت‌ها که یک به یک پیش می‌روند، باعث آزاد شدن نیروهای دیگر نیز می‌شوند، اما برای خرید سلاح‌ها و تجهیزات قدرتمند، باید دل به غنایم و پول‌هایی ببندید که از دشمنان به جا می‌ماند.

com.hg.gunsandglory2free14

شما می‌توانید برای هر یونیت مشخص کنید که چه مکانی را مورد حمله قرار دهد، بدین صورت که ابتدا روی یونیت زده و سپس مکان مورد نظر را لمس می‌کنید. با وجود این موضوع که دشمنان از جای جای میدان نبرد به شما حمله می‌کنند (که البته با پیکان قرمز مشخص می‌شوند)، این موضوع بسیار اهمیت دارد که شما سربازان را برای دفاع در نقاطی که بیشترین نیاز به آنها وجود دارد، اعزام کنید. حس خوبی است وقتی می‌بینید در هنگام مبارزه، این امکان وجود دارد که در آن دست ببرید. البته این در حالت بازی آسان است و اگر سطوح معمولی و دشوار را انتخاب کنید، خواهید دید که تنها یک جابجایی را حین انجام نبرد می‌توانید انجام دهید.

پیروزی در سطوح آسان و معمولی را شاید به آسانی و با قدری تلاش کسب کنید، اما در سطح دشوار، باید با انجام بازی بسیار، بتوانید پول و امتیاز کافی را کسب کرده تا به خوبی خود را مجهز کنید.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده