نویسنده: مرتضی تقوی
// دوشنبه, ۲۲ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۰۰

تماشا کنید: تریلر جدید نقشه The Giant در حالت زامبی بازی COD: Black Ops III

پس از معرفی رسمی حالت زامبی بازی Call of Duty: Black Ops III در آخر هفته‌ی گذشته، اکتیویژن تریلر جدیدی از این حالت منتشر کرده است که نقشه‌ی جایزه‌ی The Giant را که سه نسخه‌ی اختصاصی خواهد داشت، نشان می‌دهد. با تماشای این تریلر با زومجی همراه باشید.

نقشه‌ی The Giant در واقع باز-انگاری ای از نقشه‌ی Der Riese Zombies در بازی Call of Duty: World at War است، بازی‌ای که برای اولین بار حالت زامبی را معرفی کرد.

اگر به خاطر داشته باشید، حال و هوای این نقشه در همان محل تاسیسات تحقیقاتی نازی‌ها می‌گذرد و شما داستان دمپسی، نیکولای، ریچتوفِن و تاکِئو را دنبال خواهید کرد.

سه نسخه‌ی اختصاصی Black Ops III از این قرار است: نسخه‌ی Hardened (با قیمت 80 دلار و مخصوص خرده فروشی گیم استاپ)، نسخه‌ی Digital Deluxe (با قیمت 100 دلار) و نسخه‌ی Juggernog (با قیمت 200 دلار که پیش از عرضه‌ی بازی تمام نسخه‌های آن پیش فروش شد و فعلا برنامه‌ای برای عرضه‌ی مجدد آن وجود ندارد). اکتیویژن هنوز تایید نکرده است که آیا برنامه‌ای برای فروش جداگانه‌ی نقشه‌ی جایزه‌ی The Giant Zombies دارد یا خیر.

Call of Duty: Black Ops III در تاریخ 15 آبان ماه برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس‌وان، ایکس‌باکس 360، پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر خواهد شد. این بازی هم اکنون در استودیوی تری آرک خالق سری Black Ops، مراحل ساخت خود را پشت سر می‌گذارد. نسخه‌ی چندنفره‌ی بتا این بازی پیش از عرضه برای ایکس‌باکس‌وان و پی‌سی، ابتدا در ماه آگوست برای پلی‌استیشن 4 منتشر می‌شود.

در ادامه می‌توانید تریلر جدید نقشه‌ی The Giant در حالت زامبی بازی COD: Black Ops III را مشاهده کنید:

دانلود ویدیو

منبع: GameSpot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده