نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

اولین تصویر آپوکالیپس در فیلم X-Men: Apocalypse منتشر شد

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵، پوستری به شرکت کنندگان داده شد که بر روی آن‌ ما می‌توانیم اولین تصویر آپوکالیپس که اسم اصلی‌اش در فیلم اِن صباح نور است و در فیلم جدید افراد ایکس: آپوکالیپس حضور خواهد داشت را ببینیم.

هرچند که این پوستر عکس نیست و یک تصویر سازی است، اما ایده خوبی‌ در مورد اینکه اسکار ایزاک در نقش آپوکالیپس چه شمایلی خواهد داشت به ما می‌دهد.

X-Men: Apocalypseهمچنین در پوستر ما می‌توانیم اسم اصلی‌ آپوکالیپس که اِن صباح نور است را نیز ببینیم که به صورت ساختگی در فیلم به «اولین نفر» ترجمه شده است. بنا بر داستان، آپوکالیپس اصل و نسبی مصری دارد. همچنین با نگاه کردن به پوستر می‌توان فهمید که در فیلم جدید افراد ایکس مدرسه پروفسور زاویر مورد حمله قرار خواهد گرفت.

اولین حضور آپوکالیپس در دنیای مارول به اواسط دهه ۸۰ میلادی بر می‌گردد. وی یکی‌ از قوی‌ترین دشمنان افراد ایکس است که حتی توانایی تغییر دادن مولکول‌ها را نیز دارد.

سال گذشته، اسکار ایزاک در مورد این کاراکتر که نقش‌اش را بازی خواهد کرد گفت:

در مورد این شخصیت، چیزی که من خیلی‌ دوست دارم چالش پیدا کردن جنبه‌های روحی‌ وی است. چون از لحاظ روانی‌ خیلی‌ کاراکتر جذابی دارد. این چیزی است که هنگام بازی کردن نقش‌های مختلف برای من اهمیت دارد. پیدا کردن نقاط روحی شخصیت‌ها. فرقی‌ نمی‌کند که این کاراکتر لووین دیویس باشد یا آپوکالیپس. من جنبه‌ روانی‌ شخصیت‌ها و پیدا کردن این واقعیت که چه چیزی باعث به وجود آمدن انگیزه آنها می‌شود را دوست دارم.

همچنین وی در این مصاحبه گفت که شخصیت آپوکالیپس توسط تلفیقی از تکنولوژی‌های دیجیتالی و عملی‌ ساخته خواهد شد.

افراد ایکس: آپوکالیپس توسط برایان سینگر کارگردانی می‌شود و برای اکران در تاریخ ۱۹ می ۲۰۱۶ (۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۵) در انگلستان و ۲۷ می ۲۰۱۶ (۷ خرداد ۱۳۹۵) در امریکا برنامه ریزی شده است.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده