نویسنده: نادر امرایی
// یکشنبه, ۲۱ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

آیا کارگردان دنیای ژوراسیک سکان دار اپیزود ۹ فیلم های جنگ ستارگان خواهد بود؟

اینطور که به نظر می‌رسد جستجو برای یافتن کارگردان اپیزود ۹ جنگ ستارگان توسط لوکاس فیلم به پایان رسیده است. هیروییک هالیوود در گزارشی مدعی شده که کارگردان فیلم پرفروش و تحسین شده دنیای ژوراسیک در جریان نمایشگاه کامیک-کان به عنوان کارگردان این فیلم معرفی‌ خواهد شد.

بنا به گزارش هیروییک هالیوود، کتلیین کندی و لوکاس فیلم کارگردان جنگ ستارگان: اپیزود ۹ را پیدا کرده‌اند و کالین تروارو را برای انجام اینکار انتخاب کرده‌اند. پس از موفقیت عظیم آخرین فیلم وی، دنیای ژوراسیک که توانسته تا زمان نوشته شدن این گزارش ۱ میلیارد و ۴۰۰ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند لوکاس فیلم قرار است امروز به طور رسمی‌ و در جریان کامیک-کان وی را به عنوان کارگردان قسمت آخر این سه‌گانه معرفی‌ کند.

با توجه به فروش بسیار چشم‌گیر فیلم دنیای ژوراسیک و این واقعیت که وی قبل از جی.جی. آبرامز اصلی ترین کاندیدا برای کارگردانی اپیزود ۷ جنگ ستارگان بود، صحت داشتن این خبر چندان دور از ذهن نخواهد بود.

در حال حاضر هیچ اطلاعات بیشتری منتشر نشده است و ما باید تا پنل رسمی‌ جنگ ستارگان که امروز عصر در نمایشگاه کامیک-کان برگزار می‌شود منتظر بمانیم. نظر شما چیست؟ آیا کالین تروارو انتخاب مناسبی برای کارگردانی اپیزود ۹ سری جنگ ستارگان خواهد بود یا خیر؟

منبع:‌ ComicBookMovie


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده