نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۰۰

نسخه PC بازی Gears of War: Ultimate Edition پورت ایکس باکس وان نخواهد بود

در جریان نمایشگاه کامیک-کان ۲۰۱۵ و پَنِل اختصاصی بازی Gears of War: Ultimate Edition، راد فرگوسن، رئیس استودیو کولیشن اطلاعات بیشتری را از تفاوت‌های میان دو نسخه رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس وان این بازی با طرفداران درمیان گذاشت. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

در جریان نمایشگاه E3 2015، مایکروسافت در کنفرانس خود به معرفی نسخه بازسازی شده بازی Gears of War: Ultimate Edition برای ایکس‌باکس وان و در کنفرانس اختصاصی PC به معرفی نسخه رایانه‌های شخصی این بازی پرداخت.

فرگوسن گفته است نسخه پی‌سی بازی Gears of War: Ultimate Edition از رزولوشن 4K، دایرکت‌ایکس ۱۲، نرخ‌فریم بی‌نهایت و خصوصیات دیگر ویندوز ۱۰ مانند ایکس‌باکس لایو و ضبط تصاویر پشتیبانی می‌کند. وی گفته است اولین نسخه‌ای که در سال ۲۰۰۷ از این بازی منتشر شد، پورت ایکس‌باکس 360 بوده است.

خوش‌بختانه نسخه جدید پورت ایکس‌باکس وان نخواهد بود و تمام خصوصیات بازی به صورت اختصاصی بهینه شده‌اند. در نسخه ایکس‌باکس وان بازی Gears of War: Ultimate Edition سازندگان مجبور بودند کیفیت تکسچرها را تنظیم کنند، اما در نسخه رایانه‌های شخصی از ابتدا تا انتهای بازی می توانید تکسچرها را با رزولوشن 4K تماشا کنید.

فرگوسن گفته است اخیرا تیم آن‌ها Gears of War: Ultimate Edition را با رزولوشن 4K روی یک تلویزیون ۷۰ اینچ آزمایش کرده و نتیجه این کار «مغز آن‌ها را منفجر کرده است»! براساس صحبت‌های مدیر کولیشن، تا زمان آماده‌شدن برای تجربه بازی Gears of War 4، تجربه Gears of War: Ultimate Edition با قیمت ۴۰ دلار معامله بسیار خوبی برای کاربران است.

درانتها فرگوسن گفته است پورتی که از این بازی در سال ۲۰۰۷ عرضه شد، پنج ماموریت اضافی که از نسخه ایکس‌باکس 360 حذف شده بودند را در خود داشت. اما بازی نسخه Ultimate Edition، سازندگان با دقت کافی این پنج ماموریت اضافی که دو ساعت محتوای جدید را به مخاطب ارائه می‌دهند را به دقت در جایی که باید قرار می‌گرفتند قرار دادند.

اگرچه بازی Gears of War: Ultimate Edition شهریور ماه امسال برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد، اما نسخه رایانه‌های شخصی آن تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده