نویسنده: محسن وزیری
// شنبه, ۲۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

استودیوی کرایتریون به زودی «پروژه فوق‌العاده‌ای» را معرفی می‌کند؛ آیا Burnout باز می‌گردد؟

بر اساس صحبت‌های پیت لیک، تهیه‌ی کننده‌ی بازی در استودیوی کرایتریون، آن‌ها به زودی پروژه‌ی فوق‌العاده‌ای را معرفی می‌کنند که حدس و گمان‌های زیادی را برانگیخته است. همراه زومجی باشید.

در مصاحبه‌ای که چند روز پیش روی وب‌سایت استودیو منتشر شد، لیک اعلام کرد که در حال کار روی چند پروژه‌ی بسیار محرمانه است که فعلاً نمی‌تواند راجع به آن‌ها صحبت کند، اما به زودی اعلامیه‌ی بزرگی خواهند داشت.

اگر هنوز به یاد داشته باشید، کرایتریون در مراسم E3 سال گذشته در کنفرانس EA بازی جدید خود را به صورت نصفه و نیمه معرفی کرد. بازی اول شخصی که انواع وسایل نقیله را در خود داشت و امید یک تجربه‌ی هیجان‌انگیز را می‌داد. از آن زمان تا به حال، هیچ خبری از پروژه نشنیده‌ایم و شاید به زودی معرفی کاملی از این بازی ببینیم. با این حال، احتمال دارد که کرایتریون مشغول ساخت بازی کاملاً جدیدی باشد.

البته بسیاری از طرفداران این استودیو امیدوارند که بازگشت بازی بسیار محبوب Burnout را ببینند. بازی دیوانه‌واری که نقش بزرگی در شناساندن کرایتریون به طرفداران بازی‌های رایانه‌ای داشت. آخرین نسخه‌ی این سری Burnout Crash نام داشت که یک بازی دانلودی بود و چهار سال پیش بر روی شبکه‌ی پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو آرکید عرضه شد.

نمایشگاه گیمزکام که ماه بعد در شهر کلن آلمان برگزار می‌شود، فرصت مناسبی برای اعلام یک بازی هیجان‌انگیز جدید است.

منبع: Videogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده