نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: شخصیت کِن، رقیب اصلی ریو در بازی Street Fighter 5 حضور پیدا خواهد کرد

کمپانی صاحب نام کپ‌کام در جریان نمایشگاه کامیک-کان که هم‌اکنون در شهر سن-دیگو درحال برگزاری است، از کِن (Ken)، یکی دیگر از شخصیت‌های پرطرفدار سری مبارزان خیابانی که در بازی Street Fighter 5 حضور پیدا خواهد کرد رونمایی کرد. با زومجی و تریلر معرفی این شخصیت همراه باشید.

اگر با سری بازی‌های مبارزه‌ای Street Fighter آشنایی داشته باشید، با مشاهده این تریلر متوجه خواهید شد که طراحی اصلی کِن نسبت به گذشته دست‌خوش تغییراتی شده است.

کِن دشمن اصلی ریو، یکی دیگر از شخصیت‌های اصلی این سری است که با شیوه مبارزه و رفتار خاص خود، طی این چند سال اخیر طرفداران زیادی را به سوی خود جذب کرده است.

درادامه تریلر رونمایی شخصیت کن در بازی Street Fighter 5 را مشاهده و نظرات خود را در اولین نگاه از این شخصیت با ما درمیان بگذارید:

دانلود ویدیو

علاوه بر این ویدیو، کپ‌کام همچنین چند تصویر داخل بازی را از نبرد میان کِن و ریو و چند رقیب دیگر منتشر کرده که درادامه می‌توانید این تصاویر را هم مشاهده کنید. همان‌طور که در ابتدا به آن اشاره کردم، کن رقیب اصلی ریو است و کپ‌کام با انتشار این تصاویر، از همین عنصر برای هیجان‌زده کردن طرفداران استفاده کرده است:

در خبری دیگر، یوشینوری اُنو، تهیه‌کننده سری بازی‌های Street Fighter که به عنوان مهمان ویژه در پَنِل کپ‌کام حضور پیدا کرد، گفته است علاقه‌مندانی که در نمایشگاه کامیک-کان حضور دارند، می‌توانید برای اولین بار گیم‌پلی شخصیت کِن را در این نمایشگاه تجربه کنند.

بازی Street Fighter 5 قرار است سال آینده میلادی برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه شود. برای کسب اطلاعات بیشتر از نحوه شرکت در نسخه آزمایشی و محتویات آن، می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده