نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۷:۰۰

لیست اچیومنت ها و حجم بازی Gears of War: Ultimate Edition مشخص شد

بازی Gears of War: Ultimate Edition اگرچه بر پایه یک بازی قدیمی تولید شده، اما حجم آن با بازی‌های نسل هشتم و امروزی مطابقت دارد. با زومجی، لیست اچیومنت‌ها و اطلاعاتی از حجم بازی Gears of War: Ultimate Edition همراه باشید.

با مراجعه به فروشگاه ایکس‌باکس، متوجه خواهید شد که حجم بازی Gears of War: Ultimate Edition حدود ۴۴.۴۲ گیگابایت است. این رقم با اکثر بازی‌های امروزی که به صورت اختصاصی برای کنسول‌های نسل هشتم تولید می‌شوند مطابقت دارد.

نسخه Ultimate Edition قسمت اول سری بازی‌های Gears of War بیشتر از یک بازسازی ساده است. علاوه بر بهبود نورپردازی، تکسچرها و مدل‌سازی شخصیت‌ها، این نسخه دارای پنج مرحله اضافی که در گذشته تنها برای رایانه‌های شخصی منتشر شده بود است. بخش چندنفره بازی هم همچنین دست‌خوش تغییراتی شده است. با خرید این بازی و رفتن به بخش چندنفره، می‌توانید این قسمت را با رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فریم تجربه کنید.

در خبری دیگر، همچنین لیست اچیومنت‌های بازی Gears of War: Ultimate Edition هم توسط سازندگان این بازی منتشر شده است.. نسخه ایکس‌باکس وان بازی شامل ۵۶ اچیومنت و ۱۲۵۰ امتیاز خواهد بود.

بازی Gears of War: Ultimate Edition که با رزولوشن 1080p و نرخ‌ ۶۰ فریم بر ثانیه بر روی ایکس‌باکس وان اجرا می‌شود، در تاریخ ۲۵ آگوست (سوم شهریور) برای کنسول نسل هشتمی مایکروسافت عرضه خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده