نویسنده: سعید نیکبخت
// جمعه, ۱۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

اپلیکیشن شبکه Halo برای اندروید و iOS منتشر شد

استودیو ۳۴۳ اینداستِریِز امروزی در خبری اعلام کرد اپلیکیشن شبکه Halo برای دو سیستم‌عامل اندروید و iOS منتشر شده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

۳۴۳ اینداستِریِز با انتشار این خبر اعلام کرده نسخه ویندوز فون این برنامه هم در دست تولید قرار دارد و همزمان با انتشار ویندوز ۱۰ برای گوشی‌های همراه منتشر خواهد شد.

اپلیکیشن شبکه Halo در گذشته برای کنسول ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها منتشر شده بود. اپلیکیشن شبکه Halo مرکزی برای دریافت تمام اخبار، ویدیو و تصاویر جدید سری هیلو است. این شبکه همچنان دارای برنامه‌های دیگر مانند سریال Halo: Nightfall هم است. سریال Halo: Nightfall پُلی به سمت بازی Halo 5: Guardians است که داشتان گذشته مامور لاک، یکی از شخصیت‌های اصلی این بازی را بیان می‌کند.

کسانی که این برنامه را دریافت کنند، به بسته ویژه‌ای دسترسی پیدا خواهند کرد که در آن می‌توانند مدال‌ شگفت‌انگیزی را برای بازی Halo 5: Guardians هدیه بگیرند. بازیکنان از این مدال‌ ویژه می‌توانند در بخش چندنفره و قسمت شخصی‌سازی سربازان خود استفاده کنند.

۳۴۳ اینداستِریِز همچنین گفته است اگر تاکنون این برنامه را برای کنسول ایکس‌باکس وان، رایانه‌های شخصی و تبلت‌ها دریافت کرده باشید، اجازه دسترسی به این مدال به شما داده خواهد شد.

بنابراین اگر به دنیای مجموعه هیلو قرار دارید و دوست ندارید هیچ‌کدام از اخبار مهم آن را از دست بدهید، هم‌اکنون می‌توانید اپلیکیشن شبکه Halo را برای اندروید و iOS دریافت کنید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده