نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۱۵

مادهای بازی Just Cause 3 احتمالا برای کنسول های نسل هشتم منتشر خواهند شد

استودیو اَوَلانچ، سازنده بازی Just Cause 3 اخیرا اعلام کرده مادهای این بازی احتمالا برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان هم منتشر خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

بازی Just Cause 2 با بخش چندنفره منتشر نشد، اما بخش مادسازی این بازی بر روی رایانه‌های شخصی آن‌قدر فعال بود که خود کاربران با ساخت ماد این بخش را به بازی اضافه کردند. آوردن این خصوصیت به کنسول‌ها ایده بسیار خوبی است، اما انجام آن کمی برای سازندگان مشکل ساز است.

رولَند لِسترلین، کارگردان بازی Just Cause 3 در صحبت‌های اخیر خود اعلام کرده تیم آن‌ها درنظر دارد مادهای این بازی را به کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان بیاورد. زمانی که از او در رابطه با مادهای بازی Fallout 4 که قرار است به ایکس‌باکس وان بیاید پرسیده شد، وی گفت:

زمان زیادی است که دوست داریم کارهای این چنینی انجام دهیم. درحال حاضر هیچ چیزی را به صورت رسمی اعلام نمی‌کنیم، اما دوست داریم تا جای ممکن از مادها پشتیبانی کنیم.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا دوست دارید شاهد انتشار مادهای Just Cause 3 برای کنسول‌های نسل هشتم باشید؟

داستان Just Cause 3 سال‌ها بعد از اتفاقات نسخه‌ی دوم آن روایت خواهد شد. ریکو همچنان شخصیت اصلی بازی است اما به شکل قابل ملاحظه‌ای پیر شده است. مدیسی، مجمع‌الجزایری خیالی در دریای مدیترانه محل وقوع داستان خواهد بود و ریکو به جنگ علیه ژنرال دی‌راوِلو و حکومت او خواهد پرداخت.

تجهیزات جدید بسیاری در شماره‌ی سوم بازی برای ریکو در دسترس خواهد بود که از جمله جذاب‌ترین آن‌ها می‌توان به قلاب و لباس بالدار او اشاره کرد. قلاب او تقریباً به هر شیئی متصل می‌شود و با لباس جدید خود، می‌تواند مدت طولانی‌تری و با سرعت بیشتری در هوا به پرواز دربیاید.

Just Cause 3 که توسط استودیو  اَوَلانچ در حال ساخت است، در تاریخ ۱۰ آذر برای ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده