نویسنده: عارف حسین پور
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

فروش هفتگی انگلستان: Batman Arkham Knight رکورد The Witcher 3 را شکست

میزان فروش بازی Batman: Arkham Knight در هفته‌ی اول انتشارش بسیار شگفت‌انگیز بود. این بازی با شکستن رکورد The Witcher 3: Wild Hunt توانست سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های سال ۲۰۱۵ را تجربه کند.

Batman: Arkham Knight که توسط استودیوی راک‌استدی ساخته شده و شرکت سرگرمی‌های تعاملی برادران وارنر آن را منتشر کرده است،‌ سومین و احتمالا آخرین بازی از سری Arkham محسوب می‌شود.

اگر خبرها را دنبال کرده باشید حتما می‌دانید که نسخه‌ی رایانه‌های شخصی بازی با مشکلات مختلفی مواجه شده است، تا جایی که ناشر بازی تصمیم گرفت تا فروش این نسخه را متوقف کند. اما علی‌رغم مسائل به وجود آمده، Batman: Arkham Knight توانست بیشترین فروش هفته‌ی اول را در بین بازی‌‌های این مجموعه به ثبت برساند و همچنین پس از Dying Light و Mortal Kombat X و Lego Jurassic World، چهارمین بازی کمپانی برادران وارنر باشد که امسال در صدر جدول فروش هفتگی انگلستان قرار می‌گیرد.

Lego Jurassic World که هفته‌ی گذشته جایگاه اول را در اختیار داشت، این هفته در رتبه‌ی دوم جدول به سر می‌برد و پس از آن نیز بازی The Elder Scrolls Online قرار گرفته است. دو بازی تازه وارد جدول یعنی Yoshi’s Woolly World و Final Fantasy XIV: Heavensward نیز به ترتیب در مکان‌های چهارم و دهم قرار دارند. The Witcher 3 این هفته با دو رده سقوط در مکان پنجم جای گرفته است.

در ادامه فهرست کامل ده بازی پرفروش انگلستان در هفته‌ی گذشته را مشاهده می‌کنید.

رتبه‌ی فعلی
رتبه‌ی قبلی
نام بازی
نکته‌ی قابل ذکر

۱

تازه وارد
Batman: Arkham Knight
سریع‌ترین فروش در بین بازی‌های ۲۰۱۵

۲

۱
Lego Jurassic World
-

۳

۲
The Elder Scrolls Online
-

۴

تازه وارد
Yoshi's Woolly World
-

۵

۳
The Witcher 3: Wild Hunt
-

۶

۴
Grand Theft Auto V
-

۷

۷
Call of Duty: Advance Warfare
-

۸

۵
FIFA 15
-

۹

۹
Destiny
-

۱۰

تازه وارد
Final Fantasy XIV: Heavensward
-

منبع: VG 247