نویسنده: سعید نیکبخت
// چهار شنبه, ۱۰ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۴۵

تروی بیکر: پس از تجربه MGS 5: Phantom Pain در رابطه با اجرای کیفر ساترلند قضاوت کنید

پس از رونمایی بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، کوجیما اعلام کرد دیوید هِیتِر دیگر صداگذار شخصیت اِسنیک در این بازی نیست و جای خود را به کیفِر سادِرلَند داده است. درحالی که انتقادات زیادی نسبت به این تصمیم شد، اما تروی بیکر عقیده دارد که ساترلند در کار خود عالی است.

تروی بیکر، صداگذار شخصیتآسِلات در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain، در صحبت‌های اخیر خود در رابطه با انتخاب سادِرلَند و تصمیم کوجیما برای تغییر صداپیشه اصلی این سری برای شخصیت بیگ‌باس صحبت کرده است:

برای این‌که کوجیما هیچ‌وقت این حرف را نمی‌زند، بنابراین من به جای او به شما می‌گویم. من به نِیل دراکمن به عنوان یک هیدئو کوجیما، کِن لِوین و کلیف بِلزینسکی نگاه می‌کنم. این افراد کسانی هستند که علاقه من را نسبت به صنعت بازی‌های رایانه‌ای چندبرابر می‌کنند.

بیکر درادامه صحبت‌های خود در رابطه با اجرای سادرلند در نقش اسنیک گفت:

من دیوید هیتر را دوست داریم، او انسان و اسنیک بسیار خوبی است، اما کیفر هم در این زمینه بسیار عالی عمل کرده است. کیفر آستین‌ها خود را بالا زد و اجرای بسیارخوبی را در Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain از خود برجای گذاشت. بنابراین انتقادات خود را تا زمانی که بازی را تجربه نکردید نگه دارید. تنها دو ماه دیگر به عرضه بازی زمان باقی مانده و به شما قول می‌دهم این انتظار ارزش خود را خواهد داشت.

Metal Gear Online

بکیر درادامه صحبت‌های خود در رابطه با مشکلات کونامی و کوجیما صحبت خاصی نکرد. وی در این رابطه گفت:

من نمی‌دانم در کونامی چه خبر است، اما من به عنوان یک دوست کوجیما را دوست دارم.

من به کوجیما به عنوان یک بازیساز و یکی از اولین کسانی که بازی‌ سینمایی ساخت و ایده سِرجیو لِنه اِسپاگِتی برای تولید فیلم غربی در بازی را آورد احترام می‌گذارم. من همچنین از او به خاطر ارائه یکی از بهتری شخصیت‌های تاریخ بازی‌های ویدیویی تشکر می‌کنم.

نظر شما در رابطه با صحبت‌های بیکر در رابطه با کوجیما و اجرای کیفِر سادِرلَند در بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain چیست؟

بازی Metal Gear Solid 5: The Phantom Pain  که آخرین ساخته کوجیما در کمپانی کونامی و سری پرطرفدار متالگیر است، در تاریخ ۱ سپتامبر (دهم شهریور) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس 360 و ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد. نسخه کامپیوترهای شخصی دو هفته بعد از نسخه کنسولی بازی عرضه می‌شود.  همان‌طور که می‌دانید پس از انتشار این نسخه کوجیمای افسانه‌ای کونامی را ترک خواهد کرد و از این پس تیم دیگری روند تولید این سری را ادامه خواهد داد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده