نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۴۰

بازی Call of Duty: Black Ops 3 برای ایکس‌باکس 360 و پلی‌استیشن 3 هم عرضه خواهد شد

کمپانی اکتیویژن دقایقی پیش به‌صورت رسمی اعلام کرد بازی Call of Duty: Black Ops 3 علاوه بر کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی، برای پلتفرم‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 هم عرضه خواهد شد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

دو استودیو بیناکس (سازنده بازی مرد عنکبوتی) و مِرسِناری تکنولوژی وظیفه پورت نسخه‌های نسل هفتم بازی Call of Duty: Black Ops 3 را برعهده دارند.

البته نسخه‌های نسل هشتم بازی مزیت‌هایی نسبت به کسانی که قصد دارند نسخه‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 را خریداری کنند دارند. بخش co-op  بازی در نسخه‌های نسل هفتم به جای چهار نفر، در کنسول‌های نسل قبل از دو نفر پشتیبانی می‌کند و «برخی از خصوصیات و مزیت‌های کلی بازی» هم تنها در پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 وجود دارد.

لازم به‌ذکر است که نسخه آزمایشی Call of Duty: Black Ops 3 همچنان تنها برای کنسول‌های نسل هشتم و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

اکتیویژن در خبری دیگر طبق معمول اعلام کرد هیچ برنامه‌ای برای عرضه Call of Duty: Black Ops 3 برای کنسول Wii U ندارد.

Call of Duty Black Ops 3 (7)

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا مایلید از برخی از خصوصیات Call of Duty: Black Ops 3 بگذرید و نسخه‌های نسل هفتمی ساخته جدید استودیو تری‌آرک را تجربه کنید؟

بازی Call of Duty: Black Ops 3 که توسط استودیو تری‌آرک در حال ساخته شدن است، در تاریخ ۱۵ آبان ۱۳۹۴ برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. برای اولین بار پس از عرضه Call of Duty: World at War، برای Black Ops 3 نسخه آزمایشی درنظر گرفته شده است که به بازیکنان اجازه دسترسی محدود به بخش چندنفره بازی را می‌دهد. کاربرانی که بازی را پیش‌خرید کنند، می‌توانند به این نسخه دسترسی یابند.

شما همچنین می‌توانید اولین‌ نگاه به بخش چندنفره بازی Call of Duty: Black Ops 3 را هم از طریق زومجی مطالعه کنید.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده