نویسنده: مرتضی تقوی
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۳۰

شبکه ی فاکس ادامه ی سریال های 24 و فرار از زندان را می سازد

شبکه ی آمریکایی فاکس قصد دارد ادامه ای برای دو سریال از محبوب ترین سریال های تلوزیونی اش بسازد. در ادامه با جزئیات این خبر با زومجی همراه باشید.

24

24

شبکه ی فاکس قصد دارد تا ادامه ای برای سریال 24 بسازد، اما ... . اما باید بگوییم که اینبار بدون جک باوئر معروف! هاوارد گوردون مدیر تولید و نویسنده ی این سریال در گفت و گو با سایت TVLine اعلام کرد که این شبکه قصد دارد تا ادامه ای برای سریال 24 با محوریت یک مامور جدید بیست و چند ساله و درگیر با تروریست‌ها بسازد. این در حالی است که بازیگر اصلی سریال یعنی جک باوئر، با بازی کیفِر ساترلند، برای ادامه ی این سریال پرطرفدار کنار گذاشته شده است و فعلا خبری از حضور او در این مجموعه نیست. البته احتمال دارد که که این بازیگر محبوب را در این سریال به عنوان بازیگر مهمان شاهد باشیم.

سال پیش ساترلند در گفت و گو با روزنامه ی انگلیسی The Telegraph گفته بود که علاقه ای به بازی دوباره در نقش جک باوئر ندارد و دوست ندارد دوباره به این کاراکتر برگردد.

در ادامه ی 24، ما شاهد حضور یک ضد قهرمان جدید و یک مامور زن با تجربه نیز خواهیم بود که هر دو شخصیت را بازیگرانی جدید بازی خواهند کرد.

این سریال نیز مانند ادامه ی ساخته شده در سال 2013 (24: Live Another Day) یک مجموعه با تعداد اپیزود های محدود خواهد بود که البته در صورت موفقیت می تواند ادامه یابد. بر اساس مصاحبه ی هاوارد گوردون با Yahoo TV، چیزی که در این سریال تغییر نمی یابد مفهوم زمان واقعی یا همان چیزی است که نام سریال 24 آن را با خود یدک می کشد؛ گذر زمان سریال براساس گذر زمان واقعی.

مانی کوتو و اِوان کاتز که در Live Another Day با این مجموعه همکاری داشتند، نویسنده و مدیر تولید این سریال جدید هم خواهند بود.

Prison-Break

فرار از زندان

دلتان برای چه چیزی تنگ شده است؟ نقشه های روی بدن مایکل؟ فرار های غیر قابل پیش بینی او و دوستانش از موقعیت های سخت؟ یا شخصیت های دوست داشتنی؟ هر بار می گفتیم دیگر گیر افتاد، اما باز هم فرار می کرد!

پس از اعلام ساخت ادامه ی سریال 24 توسط شبکه ی فاکس، این شبکه ساخت ادامه ای محدود برای سریال جذاب و پر طرفدار فرار از زندان را تایید کرد. بر اساس گزارش سایت TVLine، برخلاف ادامه ی سریال 24 که شخصیت اصلی اش را کنار گذاشته است، در این سریال باز هم شاهد حضور ستارگان اصلی یعنی ونتورث میلر و دومینیک پورسل خواهیم بود. مانند حوادث سریال 24: Live Another Day، داستان این مجموعه هم به صورت قسمت های مجزا روایت خواهد شد، یعنی هر قسمت داستان خودش را خواهد داشت.

سریال فرار از زندان از کانال فاکس در سال های ۲۰۰۵ تا ۲۰۰۹ پخش می شد و توانست مخاطبان زیادی را در سرتاسر دنیا از جمله کشور خودمان پیدا کند. میلر و پورسل اخیرا نیز در سریال جدید کانال CW یعنی The Flash به عنوان بازیگر مهمان حضور داشتند.

اما چرا فاکس اکنون به این فکر افتاده است؟ آیا حضور کوتاه این دو در سریال The Flash این فکر را در ذهن مسئولان این شبکه انداخته است؟ در این مورد باید گفت که مسئولان فاکس در واقع خیلی پیش تر از این، این ایده را در ذهن داشتند. در ژانویه ی سال گذشته بود که گری نیومن، رییس هیئت مدیره و مدیر اجرایی فاکس، در کنفرانس زمستانی اتحادیه ی منتقدین تلویزیون اعلام کرد که این شبکه قصد دارد تا این سریال را دوباره به تلویزیون برگرداند که البته اشتباه هم نمی کرد و اکنون باید منتظر ماند و دید این ادامه ی محدود چطور از آب در می آید.

در مورد هیچ یک از این دو سریال هنوز تاریخ و اطلاعات بیشتری اعلام نشده است.

نظر شما در مورد این دو سریال چیست؟ آیا ادامه ی این سریال ها را موفقیت آمیز می دانید یا اینکه معتقدید با استقبال مواجه نمی شوند؟ نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: TV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده