نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۹

فروش ۴ میلیون نسخه ای بازی The Witcher 3: Wild Hunt طی دو هفته

استودیو سی‌دی پراجکت رِد سازنده بازی تحسین شده The Witcher 3 اعلام کرد که آخرین ساخته آن‌ها موفق شده تنها طی دو هفته، به فروش ۴ میلیون نسخه‌ای دست پیدا کند.

مارسین ایوینسکی، یکی از موسسان استودیو لهستانی سی‌دی پراجکت در نامه‌ای خطاب به هواداران نوشت:

۴ میلیون طرفدار بازی‌های نقش‌آفرینی، پول سخت به دست آمده خود را صرف خرید بازی ما کرده و ثابت کردند که ما در مسیر درستی قدم برداشته‌ایم و می‌توانید مطمئن باشید که ما از تمام این انرژی مثبتی که از شما دریافت می‌کنیم، برای ساخت و توسعه اضافات و بسته‌های الحاقی به بازی استفاده خواهیم کرد تا آن طور که شایسته‌ است به بزرگ‌تر کردن ماجرای وایلد هانت بپردازیم.

تا آن روز، می‌توانید از وایلد هانت لذت ببرید و البته دریافت بسته‌های الحاقی که هر هفته به صورت رایگان عرضه می‌شوند را فراموش نکنید. ما به طور مستمر در حال بهبود بخشیدن به بازی و تجربه شما از آن هستیم.

The Witcher 3 توانست با فروش بالای خود، لقب بزرگ‌ترین عرضه سال ۲۰۱۵ انگلستان را از آنِ خود کند و این موفقیت با افزایش فروش ۶۰۸ درصدی نسبت به نسخه قبل میسر شد. به عبارت دیگر، تمام بازی‌های سری ویچر شامل نسخه‌های اول و دوم و به همراه نسخه‌های Enhanced Edition، در مجموع فروشی معادل ۶ میلیون نسخه را داشته اند. حالا نسخه سوم بازی می‌تواند به تنهایی به اندازه تمام نسخه‌های قبل فروش داشته باشد.

بسته الحاقی رایگان این هفته ویچر ۳ هنوز معرفی نشده است. تا کنون ۶ بسته از ۱۶ بسته الحاقی رایگان بازی منتشر شده است.

The Witcher 3 روز ۱۹ می سال جاری (۲۹ اردیبهشت) برای پلتفرم‌های ایکس‌باکس وان، پلی‌استیشن 4 و پی‌سی منتشر شد و توانست مورد تحسین منتقدان قرار گیرد. زومجی نیز با تمجید از این بازی، امتیاز ۹.۵ را به آن اختصاص داد. 

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده