// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۳۰

آشکار شدن پلی استیشن ویتا مدل ۲۰۰۰ با قطعات تغییر یافته

کمیسیون ارتباطات فدرال (FCC) به تازگی سند اخذ گواهینامه کلاس دو ، مربوط به اجازه تغییر در مدل پلی‌استیشن ویتا ۲۰۰۰ با کد PCH-2001 را منتشر کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

براساس گزارش منتشر شده، در مقایسه‌ای کوتاه با گزارش سال ۲۰۱۳ کمیسیون ارتباطات فدرال در رابطه با پلی‌استیشن ویتا، شاهد ارتقاء نسخه از ۲.۰ به ۲.۲ هستیم. این تغییرات به شرح زیر در گزارش آمده است:

آنتن و اتصال غیر-فرستنده در دستگاه اصلی تغییر کرده است.

با توجه به گزارش منتشر شده در حالی که در مدل‌های اصلی گذشته بخش LAN  دستگاه توسط خود سونی ساخته می‌شذ، در مدل جدید شاهد استفاده از آداپتور LAN شرکت فاکسکان هستیم. در زمینه آنتن بلوتوث نیز به همین شکل شاهد تغییر از منفی ۲.۱ دسی‌بل به ۰.۷۳ دسی‌بل هستیم.

در تصویر زیر می‌توانید مقایسه  تغییرات مدل قدیمی و جدید را مشاهده کنید:

نسخه تغییر یافته

نسخه‌ اصلی

این تغییرات احتمالا بخشی از سیاست کاهش هزینه‌ها در تولیدات شرکت سونی صورت گرفته است. اما می‌توان از یک چیز مطمئن بود، با توجه به اینکه سونی هنوز در حال کارکردن برروی کنسول پلی‌استیشن ویتا برای افزایش کارایی آن است به نظر نمی‌رسد که این شرکت قصد کنار گذاشتن کنسول قابل حمل خود را داشته باشد.  در گذشته برخی با توجه به عملکرد منفی پلی‌استیشن ویتا در بازارهای غربی این استدلال را داشتند که سونی باید کنسول قابل حمل خود را رها کند.

منبع: DualShockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده