// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۴:۰۰

تماشا کنید: حرکات حرفه‌ ای شوهی یوشیدا در بازی Bloodborne

شوهی یوشیدا، مدیر استودیوهای بخش سرگرمی‌های سونی ثابت کرده است که یکی از حرفه‌ای ترین گیمرهای بازی انحصاری Bloodborne کنسول پلی استیشن 4 است. وی به تازگی ویدیویی از بازی خود منتشر کرده که این امر را ثابت می‌کند. در ادامه با زومجی همراه باشید.

در ویدیوی منتشر شده از بازی Bloodborne شاهد مبارزه شوهی یوشیدا با Challice Dungeon‌ یکی از باس‌های بازی هستیم.  بعد از تماشای ویدیو باید گفت که یوشیدا باز‌یکنی محتاط با زمان‌بندی خوب و البته عکس‌العمل‌ها به موقع در هنگام روبرو شدن با مشکل است. در آخر نیز شاهد یک ریسک جسورانه برای پایان دادن به نبرد توسط وی هستیم.

شوهی یوشیدا در خلال شرکت در نیکو نیکو برنامه لایو‌استریم اقدام به انجام بازی نقش‌آفرینی Bloodborne می‌کند و البته نمایش قابل تقدیری را نیز دارد. ژست پیروزی و لبخند نهایی یوشیدا نیز در جای خود بسیار ارزشمند است.

یوشیدا یکی از طرفداران سرسخت بازی‌های فرام سافت‌ور گیمز است. او این شانس را به دو استودیوی سونی ژاپن و تیم سازنده‌ی Demon's Souls داد تا با یکدیگر وارد همکاری شده و در نهایت بازی قدرتمندی مانند Bloodborne‌ را تولید و منتشر کنند.

شوهی یوشیدا مدتی قبل در حساب توئیتری خود خبر از انتشار بسته‌الحاقی جدیدی برای بازی Bloodborne داده بود. احتمالا باید در E3 2015 شاهد معرفی این بسته‌الحاقی باشیم.

دانلود ویدیو

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده