نویسنده: محسن وزیری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۰۰

الکترونیک آرتز نام تجاری Mirror’s Edge Catalyst را در اروپا ثبت کرد

در E3 سال گذشته الکترونیک آرتز ویدیویی از روند ساخت نسخه‌ی بعدی Mirror’s Edge نشان داد و حالا نمایشگاه امسال شاید فرصت مناسبی برای یک نمایش کامل باشد. آیا ثبت نام تجاری جدید نشانه‌ای از همین نمایش است؟

الکترونیک آرتز امروز در شرکتی بریتانیایی به نام J A Kemp نام تجاری Mirror’s Edge Catalyst را به ثبت رساند. EA معمولاً کارهای حقوقی مربوط به برندهای خود در اروپا را از طریق همین شرکت انجام می‌دهد. این نام تجاری جدید شامل موارد زیر می‌شود:

«نرم‌افزار بازی‌های رایانه‌ای، بازی‌های رایانه‌ای دانلودی از طریق یک شبکه‌ی رایانه‌ای جهانی و دستگاه‌های بی‌سیم، و نرم‌افزار بازی‌های ویدیویی.»

دامنه‌ی جدیدی هم به همین نام ثبت شده که با کمی تحقیق، مشخص شد که این دامنه به نام الکترونیک آرتز ثبت شده است. همزمانی ثبت دامنه و نام تجاری شک و شبهه‌های زیادی را ایجاد کرده است؛ آیا با یک بازی موبایلی به سبک Temple Run طرفیم؟ یا Catalyst پسوند نام دومین نسخه‌ی بازی است؟ در بدترین حالت هم شاید الکترونیک آرتز تصمیم گرفته باشد یک اپلیکیشن سلامتی با تمرکز روی دویدن برای موبایل‌ها تهیه کند.

هنوز چیزی مشخص نیست اما قطعاً از Mirror's Edge در کنفرانس EA خبرهایی خواهیم شنید. این کنفرانس سه ساعت و نیم بعد از نطق مایکروسافت و در ساعت ۰۰:۳۰ بامداد سه‌شنبه هفته‌ی آینده برگزار خواهد شد.

منبع: VG247


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده