نویسنده: آرش عیاری
// سه شنبه, ۱۹ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۳۰

بررسی ویدیویی بازی Project CARS

بازی Project CARS یکی از آن شبیه‌سازهای رانندگی است که چند سال یک بار تکرار می‌شوند. پیش از این در زومجی به بررسی جامع و کامل بازی پرداختیم. حالا در ادامه می‌توانید بررسی ویدیویی زومجی از این بازی را تماشا و دانلود کنید.

Project CARS را می‌توان محصولی متولد شده از دل عاشقان بازی‌های رانندگی دانست. نخبگانی که با تاسیس استودیو Slighty Mad فقط یک هدف داشتند و آن هم ارائه تجربه‌ای نزدیک به واقعیت بوده است.

پروجکت کارز همان بازی محکم و قدرتمندی است که طرفداران سبک شبیه‌ساز رانندگی مدت‌ها است منتظر تجربه آن هستند. دلیلی برای دوست نداشتن پروجکت کارز وجود ندارد. شاید اگر از علاقه‌مندان به بازی‌های سبک شبیه‌ساز  نباشید، نتوانید آن طور که باید و شاید با این بازی ارتباط برقرار کنید اما در مجموع، پروجکت کارز یک تلاش جدید در این سبک محسوب می‌شود. تلاشی که هیچ پیچ‌و‌خم و سیستم امتیازدهی و باز کردن اتومبیل‌ها ندارد. پروجکت کارز هیچ آلایش اضافی ندارد و فقط می‌خواهد خیلی سریع و بدون حاشیه، مخاطب را به متن ماجرا برده و پشت صندلی اتومبیل بنشاند. شاید پروجکت کارز با ایرادهایی مانند باگ‌ها و حفره‌های موجود در گیم‌پلی، هوش مصنوعی بعضا غیرطبیعی یا کمبود اتومبیل‌ها، یک بازی کامل به حساب نیاید اما با انبوهی از انتخاب‌ها و تنظیمات مکانیکی برای اتومبیل‌ها به همراه جلوه‌های بصری و پیست‌های زیاد می‌تواند انتخاب خوبی برای علاقه‌مندان به دنیای پر زرق‌وبرق و پر هیجان اتومبیل‌ها باشد.

در ادامه شما را به تماشا و دانلود بررسی ویدیویی بازی Project CARS دعوت می‌کنیم:

دانلود ویدیو با رزولوشن 480p | دانلود ویدیو با رزولوشن 720p 


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده