نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۰:۵۱

توضیحات ناتی داگ در رابطه با عدم وجود بخش چندنفره در بازی Uncharted Collection

استودیو ناتی داگ در زمان معرفی بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection اعلام کرد در این باندل جدا از نسخه آزمایشی بخش چندنفره Uncharted 4: A Thief's End، هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای وجود نخواهد داشت. حال این استودیو در توضیحات خود دلیل انجام این کار را اعلام کرده است

اِریک موناسِلی، یکی از اعضای ناتی داگ درطول صحبت‌های خود در وبلاگ رسمی پلی‌استیشن با طرفداران گفت:

دراین کالکشن هیچ برنامه‌ای برای عرضه بخش چندنفره نداریم. با این‌حال علاقه‌مندان با خرید Uncharted: The Nathan Drake Collection می‌توانند به نسخه آزمایشی بخش چندنفره Uncharted 4 دسترسی پیدا کنند.

دلیل انجام این کار این است که ما دوست نداشتیم جامعه فوق‌العاده عالی خود در بخش چندنفره Uncharted 2 و Uncharted 3 را از هم بپاشیم. کسانی که این کالکشن را خریداری کنند، برای آماده‌شدن برای Uncharted 4، به نسخه آزمایشی بخش چندنفره این بازی دسترسی خواهند یافت.

ما دوست نداشتیم شکافی را در جامعه‌ای که در حال‌حاضر داریم ایجاد کنیم.

بازی Uncharted: Drake's Fortune که در سال ۲۰۰۷ عرضه شد هیچ‌گونه بخش چندنفره‌ای نداشت، اما دو نسخه بعدی این سری با نام‌های Among Thieves و Drake's Deception دارای بخش چندنفره و co-op بودند.

Uncharted The Nathan Drake Collection (2)

بازی The Last of Us که نسخه بهینه‌سازی شده آن برای پلی‌استیشن 4 عرضه شد، بخش چندنفره خود را از نسخه پلی‌استیشن 3 به کنسول نسل هشتمی سونی آورد، اما ظاهرا ناتی داگ تصمیم دارد در عرضه این کالکشن با احتیاط عمل کند و مانند Halo: The Master Chief Collection که بخش چندنفره آن هنوز به صورت کامل درست نشده، باعث ایجاد خشم طرفداران نشود.

باندل Halo: The Master Chief Collection که ازنظر محتوا ارزش بسیار زیادی دارد، در زمان عرضه دارای مشکلات زیادی در بخش آنلاین بود که سازندگان را مجبور به عرضه محتویات رایگان برای عذرخواهی از این مشکلات کرد. برای همین شاید ناتی داگ قصد دارد قبل از عرضه Uncharted 4: A Thief's End که یکی از بزرگ‌ترین بازی‌های پلی‌استیشن 4 است، هیچ حواشی‌ای را در اطراف خود ایجاد نکند.

نظر شما در این رابطه چیست؟ آیا موافق عدم وجود بخش چندنفره در کالکشن Uncharted: The Nathan Drake Collection هستید؟

Uncharted: The Nathan Drake Collection که شامل نسخه بازسازی شده بازی‌های Uncharted 1: Drake’s Fortune, Uncharted 2: Among Thieves و Uncharted 3: Drake’s Deception می‌شود، در تاریخ ۱۷ مهر به‌صورت انحصاری برای پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد. کسانی که این کالکشن را خریداری کنند، به نسخه بتای بخش چندنفره بازی Uncharted 4: A Thief’s End هم دسترسی پیدا خواهند کرد.

منبع: Express


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده