نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۲۳

ثبت نام نسخه آزمایشی بازی Dragon’s Dogma Online برای پلی‌ استیشن 4 آغاز شد

علاقه‌مندانی که دوست دارند در نسخه آزمایشی ژاپنی بازی Dragon’s Dogma Online برای پلی‌استیشن 4 شرکت کنند، هم‌اکنون با ساخت یک اکانت ژاپنی در شبکه پلی‌استیشن می‌توانند اقدام به انجام این کار کنند. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

علاقه مندان می‌توانند از طریق شبکه پلی‌استیشن یا اینجا بلیط خود برای شرکت در نسخه آزمایشی ژاپنی بازی Dragon’s Dogma Online را دریافت کنند.

به‌خاطر داشته باشید که برای ورود به لینک موردنظر، باید دارای حساب کاربری شعبه ژٰاپنی شبکه پلی‌استیشن باشید. اگر هنوز موفق به انجام این کار نشدید، می‌توانید از طریق اینجا راهنمای مربوط به ساخت اکانت ژاپن را مطالعه کنید.

اگر در زمان ثبت‌نام جزو ۱۰ هزار نفر ابتدایی باشید، ایمیلی را از سوی سازندگان دریافت خواهید کرد که تاییدی برای شرکت شما در نسخه آزمایشی بازی Dragon’s Dogma Online خواهد بود. اگر نتوانستید جزو ۱۰ هزار نفر ابتدایی باشید، نا اُمید نباشید، چراکه کپ‌کام اعلام کرده هنوز امکان شرکت کسانی که ثبت‌نام کردند وجود دارد.

کسانی که برای تجربه این نسخه انتخاب شوند، از تاریخ ۲۵ ژوئن (چهارم تیر) تا ۳۰ جولای (هشتم مرداد) ایمیلی را از سوی کپ‌کام دریافت خواهند کرد.

Dragon’s Dogma Online (2)

بازی Dragon’s Dogma Online که چندی پیش معرفی شد، در زمینه‌ی مبارزات شبیه نسخه‌ی اول است. بازیکنان در مبارزات عظیم با دشمنان بزرگ مبارزه می‌کنند و با صدمه‌ی بیشتر به هیولاها باعث عصبانیت بیشتر آن‌ها و حملات سنگین‌ترمی‌شوند. در حال حاضر چهار کلاس مبارز، شکارچی، کشیش و Shield Sage برای بازی تایید شده و بازیکنان توانایی تغییر کلاس همراهان خود را هم دارند.

در زمینه‌ی خلق شخصیت، بازی دستخوش تغییراتی شده است. قسمت‌هایی که برای ساخت شخصیت‌ها از آن استفاده می‌شود، افزوده شده و سیستم Crafting (از طریق این سیستم آیتم‌های مختلف تولید می‌کنید) هم نسبت به گذشته ارتقا یافته است. افرادی که وظیفه‌ی Crafting را در بازی بر عهده دارند، می‌توانند ابزاری چون سلاح، زره و نوشیدنی‌های مختلف را برای شما تولید و کیفیت آن‌ها را هم بالاتر ببرند.

بازی Dragon’s Dogma Online در تاریخ نامشخصی در سال ۲۰۱۵ برای پلتفرم‌های  پلی‌استیشن 3، پلی‌استیشن 4 و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده