// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۰۰

در تصاویر جدید از F1 2015 گرافیک خیره کننده بازی را مشاهده کنید

استودیوی کدمسترز اخیرا تعدادی تصاویر جدید از بازی ریسینگ خود یعنی F1 2015 که چندی پیش تاخیر خورده بود را منتشر کرده است. تصاویری که در ادامه مشاهده خواهید کرد در حقیقت به منظور برگذاری مسابقات اخیر فرمول یک در کانادا منتشر شده‌اند و پیست ماشین سواری «جایلز ویلنو» واقع در شهر مونترال نیز در آن‌‌ها دیده می‌شود. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

تصاویر جدید بدون شک از لحاظ گرافیکی خیره کننده هستند اما چیزی که بیش از همه در مرکز توجه قرار خواهد گرفت افکت و کیفیت قطران باران است مخصوصا تاثیر و خودنمایی آن بر روی سطح پیست و اتومبیل‌ها، در ادامه شما را به دیدن گالری این تصاویر زیبا دعوت می‌کنیم.

بازی F1 2015 برای اولین بار اواخر ماه مارچ (فروردین) به صورت رسمی رونمایی شد و قرار بود که تا ژوئن (خرداد) عرضه شود اما چندی پیش کدمسترز استودیوی سازنده، بازی را تا جولای (تیر-مرداد) تاخیر زد.

این بازی درحال حاضر برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی مراحل ساخت خود راطی می‌کند. طبق اعلام تیم سازنده نسخه‌ی پلی‌استیشن 4 با رزولوشن 1080p و نسخه‌ی ایکس‌باکس وان با رزولوشن 900p اجرا خواهد شد اما با این حال هر دو نسخه توانایی ارائه‌ی نرخ ۶۰ فریم را دارند.

استودیوی کدمسترز در مراحل ساخت از نسخه‌ی جدید موتور بازی سازی «اگو» استفاده کرده که به گفته خودشان قصد دارند با کمک آن بهترین تجربه‌ی مسابقات فرمول یک در دنیای بازی‌های رایانه‌ای را ارائه دهند. نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده