نویسنده: محسن وزیری
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۳۰

آمازون در پی استخدام برای ساخت بازی های پی‌سی بلندپروازانه است

آمازون گیم استودیو مشغول جذب نیروی مورد نیاز برای ساخت اولین بازی رایانه‌ای خود است که از آن به عنوان یک بازی بلندپروازانه یاد می‌کند. با جزئیات بیشتر از این پروژه‌ی آمازون همراه زومجی باشید.

بر اساس آگهی شغلی که آمازون به تازگی منتشر کرده، این بازی به وسیله‌ی جدیدترین فناوری‌ها ساخته خواهد شد و هرکس که این شغل نصیبش شود در شهر سیاتل با تیمی کار خواهد کرد که پروژه‌های قبلی آن‌ها شامل بازی‌هایی چون Half Life 2 ،Dota 2 ،Halo ،Infamous ،Shadows of Mordor و The Last of Us بوده است. در این آگهی آمده است:

آمازون به گیمرها متعهد و مشغول ساخت تیمی است که از توییچ، سرویس‌های ابری آمازون و فناوری‌های خلاقانه استفاده می‌کند تا گیم‌پلی بازی را به صورت اساسی بهبود دهد. ما معتقدیم که بازی‌های رایانه‌ای فعلاً‌ در ابتدای راهشان برای متحد کردن بازیکنان هستند و در آینده، یکی از تأثیرگذارترین ابزارها در رسانه و هنر خواهند شد.

حتماً جالب خواهد بود که ببینیم بازی آمازون چگونه می‌خواهد از توییچ استفاده کند، سرویس استریم بازی که آمازون سال گذشته با یک قرارداد یک میلیارد دلاری آن را مال خود کرد.

این فروشگاه عظیم آنلاین از سال ۲۰۱۲ مشغول ساخت و توسعه‌ی بازی‌های رایگان برای فیسبوک بوده اما در سال ۲۰۱۴ تصمیم گرفت در این زمینه جدی‌تر شود و کیم سوییفت، توسعه‌دهنده‌ی بازی Portal و کلینت هاکینگ عضو تیم سازنده‌ی بازی‌های Far Cry 2 و Splinter Cell: Chaos Theory را به استخدام خود درآورد. در سال ۲۰۱۳ هم اریک نایلاند، نویسنده‌ی سری Halo به آمازون پیوست تا به عنوان کارگردان طراحی روایی مشغول به کار شود.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده