نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

بازی Batman: Arkham Knight دارای چند پایان مختلف خواهد بود

براساس اطلاعاتی که اخیرا فاش‌شده، بازی موردانتظار Batman: Arkham Knight که تا چند هفته آینده منتشر خواهد شد، دارای چند پایان متفاوت خواهد بود. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

براساس این اطلاعات فاش‌شده، پایان‌های مختلف بازی به مراحل فرعی که در بازی انجام می‌دهید ارتباط مستقیم دارد. در بازی Batman: Arkham Knight بازیکنان در مراحل‌فرعی می‌توانند خلاف‌کارهای بزرگ گاتهام را دستگیر و به اداره پلیس این شهر تحویل دهند. ظاهرا بهترین پایان زمانی رقم می‌خورد که تمام خلاف‌کاران را دستگیر و به اداره پلیس تحویل دهید. (اما همه‌ی ما خوب می‌دانیم که له‌کردن استخوان‌ بعضی از آن‌ها لذت بیشتری نسبت به تحویل‌دادنشان به اداره پلیس دارد).

ظاهرا در بازی ۱۴ ماموریت فرعی وجود دارد که ۱۱ عدد از آن‌ها به دستگیرکردن خلاف‌کارها مربوط می‌شود. زمانی که به انتهای بازی نزدیک شوید، خصوصیتی با نام «Knightfall Protocol» فعال و براساس ماموریت‌هایی که انجام دادید، شکل مختلفی به‌خود می‌گیرد. به‌عنوان مثال در زمان فعال‌شدن این پروتکل اگر نیمی از مراحل‌فرعی را به اتمام رسانده باشید یک پایان و درصورت به‌ اتمام‌رساندن تمام آن‌ها بهترین پایان برای شما اتفاق خواهد افتاد.

این اطلاعات فاش‌شده برخی از خصوصیات دیگر بازی را هم لو داده است. گفته شده در بازی دشمنانی «زره‌پوش» که دارای باتون و شیلدهای گیج‌کننده هستند حسابی بتمن را به دردسر خواهند انداخت. بازیکنان همچنین با استفاده از یک دستگاه هک از راه دور، می‌توانند در زمان رانندگی با بت‌موبیل به هک‌کردن مناطق دلخواه خود بپردازند.

Batman Arkham Knight

 

نظر شما در رابطه با این اطلاعات فاش‌شده چیست؟

وقایع  Batman: Arkham Knight یک سال پس از رخدادهای Batman: Arkham City اتفاق می‌افتد. با مرگ جوکر، تمام خلافکاران گاتهام به داخل شهر ریختند و با اتحاد خود تصمیم گرفتند یک بار برای همیشه از شر بتمن خلاص شوند. در این بین یک شخصیت جدید با نام شوالیه آرکام (Arkham Knight) وجود دارد که در حال حاضر هویتش برای همگان ناشناس است.

Batman: Arkham Knight که یکی از مورد انتظارترین بازی‌های سال ۲۰۱۵ است و پایانی بر سه‌گانه‌ی Batman Arkham به شمار می‌رود، در تاریخ ۲۳ ژوئن (۲  تیر ۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد. شما همچنین می‌توانید پیش‌نمایش بازی Batman: Arkham Knight را هم در زومجی مطالعه و اطلاعات کاملی را از این بازی بدست آورید.

منبع: Segmentnext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده