نویسنده: سعید نیکبخت
// یکشنبه, ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۳۰

بازی Fallout 4 برای کنسول های نسل هفتم عرضه نخواهد شد

اولین تریلر بازی Fallout 4 نشان داد این بازی در زمینه ویژگی‌های بصری حرف‌های زیادی برای گفتن ندارد، برای همین برخی‌ها این عقیده را داشتند که Fallout 4 روزی برای کنسول‌های نسل هفتمی پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 عرضه خواهد شد، اما براساس صحبت‌های بتسدا، این بازی را هیچ‌گاه روی این کنسول‌ها مشاهده نخواهیم کرد.

مَت گِرَنداِستَف، مدیر ارتباطات جهانی بتسدا در رابطه با عرضه بازی Fallout 4 برای کنسول‌های پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 گفت:

کارهایی که ما روی Fallout 4 انجام داده‌ایم، امکان عرضه آن برای پلی‌استیشن 3 و ایکس‌باکس 360 را غیرممکن کرده است.

بنابراین در همین روزهای ابتدایی معرفی Fallout 4، می‌توانیم پرونده مربوط به عرضه این بازی برای کنسول‌های نسل هفتم را ببندیم. اگر دوست دارید این بازی را روی کنسول‌ها تجربه کنید، تنها راه پیش‌ رو دو کنسول ایکس‌باکس وان و پلی‌استیشن 4 است.

وقایع Fallout 4 در شهر بوستن آمریکا اتفاق می‌افتد و براساس شایعات منتشرشده، این دومین باری است که بمب‌های اتمی به زمین اصابت کرده و در نتیجه همه‌چیز سخت‌تر از گذشته است.

هنوز اطلاعات زیادی از بازی Fallout 4 منتشرنشده، اما براساس اولین تریلر بازی، همراه اصلی شما در بازی یک سگ وفادار خواهد بود و مانند همیشه، آخرالزمان‌های بتسدا دوست‌داشتنی و خواستنی است.

بازی Fallout 4 در تاریخ نامشخصی (بر اساس شواهد موجود، احتمالا در سال ۲۰۱۵ شاهد عرضه آن خواهیم بود)، برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی منتشر خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده