// شنبه, ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۴

بازی انحصاری Quantum Break بهار ۲۰۱۶ منتشر می شود

بازی مورد انتظار و انحصاری Quantum Break برای کنسول ایکس‌باکس وان که توسط خالقان مکس‌پین و الن ویک ساخته می‌شود، ظاهرا در تاریخی بین اسفند ماه سال جاری تا خرداد سال آینده عرضه خواهد شد. با زومجی همراه باشید.

به گزارش بخش کانادایی وب‌سایت ایکس‌باکس، جدیدترین اثر استودیو رمدی که سم‌ لیک در ساخت آن دخیل است،  در لیستی قرار گرفته که عبارت « موجود در بهار ۲۰۱۶» در آن درج شده است. کوانتوم بریک در ابتدای معرفی قرار بود برای عرضه در سال ۲۰۱۵ میلادی برنامه‌ریزی شود، اما به دلیل پاره‌ای از مشکلات، رمدی ترجیح داد عرضه‌ی بازی را با یک سال تاخیر مواجه کند و به استقبال هواداران ایکس‌باکس وان در سال ۲۰۱۶ می‌رود.

البته هنوز این خبر به طور رسمی از سوی مایکروسافت مورد تایید قرار نگرفته اما با این حال انتظار می‌رود که این بازی در بهار سال آینده منتشر شود و بیش از این تاخیر نخورد.

ماجرای کوانتوم بریک در شمال شرقی آمریکا و در دانشگاه ریورپورت (Riverport) رخ خواهد داد، جایی که سه دانشمند علم کوانتوم به نام‌های جک جویس، بث ویلدر و پاول سیرین در شرکتی به نام مونارک (Monarch) مشغول به تحقیق و مطالعه در مورد جابه‌جایی در زمان هستند. در این بین ناگهان با اتفاقی عجیب همه چیز تغییر می‌کند و این امر موجب شکست زمان می‌شود. حادثه‌ای که باعث به وجود آمدن جهان جدیدی شده است، جهانی که در آن زمان آهسته می‌شود، متوقف می‌شود و یا حتی سرعت می‌گیرد.
حال سه شخصیت ماجرا که در معرض این حادثه قرار گرفته‌اند، هر کدام به نحوی دارای قدرت‌ها و قابلیت‌هایی فرا انسانی هستند و می‌توانند زمان را کنترل کنند. به طور مثال جک می‌تواند زمان را متوقف کند یا پاول که بیشتر از آن دو در معرض این اتفاق قرار گرفت و رییس اصلی شرکت مونارک نیز هست، می‌تواند آینده را ببیند. او این مشکل را زیر سر جک و بث می‌داند و حال این دو تحت تعقیب نیروهای مونارک قرار گرفته‌اند.

شما می‌توانید اولین نگاه به بازی Quantum Break را در زومجی مطالعه کنید تا اطلاعات کاملی راجع به این بازی انحصاری ایکس‌باکس وان به دست آورید.

منبع: IGN


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده