// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تبلیغات جدید استودیو بانجی برای Destiny برای E3 2015

طبق تبلیغات جدید بانجی، ظاهرا این استودیو سری معرفی‌هایی را در رابطه با بازی Destiny‌در نمایشگاه E3 2015 خواهد داشت. این خبر خوبی برای طرفداران بازی‌های این استودیوی محبوب خواهد بود. در ادمه با زومجی همراه باشید.

به عنوان بخشی از بروزرسانی هفتگی  توسعه‌دهنده‌های بانجی، این استودیو تبلیغاتی وسوسه انگیزی را منتشر کرده‌ است. بانجی در سایت رسمی خود نوشت:

ما شما را در E3 می‌بینیم، این درست است! در برنامه E3 ما ممکن است شما اشاراتی را از بانجی یا Destiny مشاهده کنید. ما برخی چیز‌ها برای نشان دادن داریم. این را بخاطر جهان از دست ندهید!

هرچند بانجی هیچ جزئیات بیشتری را به اشتراک نگذاشته  اما امکان صحبت توسعه‌دهندگان در مورد محتوای قابل دانلود بازی Destiny که در تابستان پیش رو منتشر می‌شود، نیز وجود دارد. شاید هم بانجی قصد رونمایی  از بسته‌ی الحاقی فصل پاییز بازی Destiny  که مدتی قبل خبر ثبت علامت تجاری آن با نام The Taken King به بیرون درز کرده بود را داشته باشد. بانجی همچنین مدتی قبل اقدام به ثبت سه نام تجاری جدید به نام Eververse کرده بود.

دیدگاه خود را با ما در میان بگذارید. به نظر شما بانجی چه سوپرایز‌هایی را برای طرفداران خود آماده کرده است؟ آیا بانجی می‌تواند ما را در E3 2015 شگفت زده کند؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده