نویسنده: محسن وزیری
// جمعه, ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۵:۰۰

استودیوی بانجی بیش از یک میلیون دلار برای کمک به زلزله‌زدگان نپال جمع آوری کرده است

سازنده‌ی Destiny امروز در بروزرسانی‌های هفتگی وبسایت خود اعلام کرد که جامعه‌ی کاربران این بازی به کمک شرکت اکتیویژن و بنیاد خیریه‌ی بانجی، بیش یک میلیون دلار برای زلزله‌زدگان نپال جمع‌ آوری کرده است. برای جزئیات بیشتر همراه زومجی باشید.

در ماه آوریل، زلزله‌ای ۷.۸ منطقه‌ی کاتماندوی کشور نپال را لرزاند که منجر به کشته شدن بیش از ۸۸۰۰ نفر شد. کمی بعد بانجی اعلام کرد که قصد دارد از طریق فروختن تی‌شرت‌های اختصاصی و آیتم‌هایی درون بازی Destiny، به مردم آسیب‌دیده‌ی این کشور کمک کند. امروز این استودیو اعلام کرد مبلغ ۱,۰۲۶,۰۰۶ دلار به همین منظور به دست آمده که در اختیار خیریه‌ی «کمک مستقیم» قرار گرفته است.

توماس تای، رئیس و مدیر عامل این خیریه در پیامی که بانجی آن را منتشر کرد گفته است:

این حرکت نشان‌ دهنده‌ی یک سخاوتمندی فوق‌العاده از سوی بانجی و جامعه‌ی کاربران آن بود و ما در بنیاد خیریه‌ی کمک مستقیم عمیقاً از آن‌ها سپاسگزاریم، به طوری که نمی‌توان آن را با کلمات بیان کرد.
مهم‌تر از همه، پشتیبانی عالی جامعه‌ی کاربران بانجی بلافاصله و مستقیماً تبدیل به کمک‌های مالی و معنوی به مردم نپال خواهد شد، مردمی که ضربه‌ی بزرگی دیدند و در شرایط بسیار دشوار و آسیب‌پذیری هستند. فصل بارندگی در راه است و آن‌ها راهی سخت و طولانی در پیش دارند. تمام این مبلغ صرف تقویت سرویس‌های ضروری بهداشتی خواهد شد، مورادی که قبل از زمین‌لرزه هم مورد نیاز بودند و حال بیش از هر زمانی مردم به آن‌ها نیاز دارند.

بانجی همچنین زره‌ مخصوصی را که خریداران تی‌شرت دریافت می‌کنند، به نمایش گذاشت. این زره در زمان نامشخصی در تابستان امسال در دسترس کاربران قرار خواهد گرفت.

این استودیو همچنین تأیید کرد که در مراسم E3 امسال حضور خواهد داشت. دیوید داگه، مسئول جامعه‌ی کاربران بانجی در این مورد گفت:

ما چیزهایی برای نمایش دادن داریم، به هیچ وجه این فرصت را از دست نمی‌دهیم.

اوایل هفته اطلاعاتی مبنی بر بروزرسانی بزرگ بعدی Destiny منتشر شد که احتمالاً The Taken King نام خواهد داشت.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده