نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۲:۰۰

تماشا کنید: شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa برای ایکس باکس وان و پلی‌استیشن 4

بازی Assetto Corsa که یکی از بهترین شبیه ساز های رانندگی بر روی پی سی است، سال آینده برای ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 هم منتشر می شود. در ادامه با جزئیات این خبر و تریلر این بازی با زومجی همراه باشید.

شرکت بازیسازی ایتالیایی Kunos Simulazioni که پیش از این بازی شبیه ساز رانندگی Assetto Corsa را برای پی سی عرضه کرده بود، قصد دارد تا نسخه ی کنسولی آن را هم با همکاری شرکت 505 Games منتشر کند. از این بازی که کنسول های ایکس باکس وان و پلی استیشن 4 را هدف گذاری کرده است اطلاعات زیادی منتشر نشده است و تا زمان عرضه ی آن در سال ۲۰۱۶ هم هنوز مدت زمان قابل توجهی مانده است.

اما آنچه که ما از بازی می دانیم این است که Assetto Corsa با ارائه ی یک سیستم کنترل بی نقص بر جذابیت این کنسول ها می افزاید و قطعا طرفداران این سبک از بازی ها را راضی خواهد کرد. همانطور که در تیزر مشاهده می کنید، در این بازی سعی شده است تا دست اندازها  و فیزیک بازی فوق العاده طبیعی طراحی شوند تا یک تجربه ی ناب رانندگی را بدر اختیار شما بگذارند.

نسخه ی پی سی این بازی در ابتدا به صورت محدود در اواخر ۲۰۱۳ عرضه و سال پیش به طور کامل منتشر شد که با بازخورد های خوبی هم مواجه شد. وقتی حرف از لذت ساده و وصف نشدنی رانندگی می زنیم شاید بتوان گفت که گزینه ای بهتری از این بازی در شبیه سازی رانندگی نمی توان یافت.

نسخه ی کنسولی این بازی همان ماشین های نسخه ی پی سی را در خود دارد. علاوه بر این، پیست مسابقه ی Nordschleife که در نورنبرگ آلمان قرار دارد وبرای این بازی با اسکن لیزری به شکلی دقیق طراحی شده هم به نسخه ی کنسولی اضافه شده است.

در زیر می توانید تیزر این بازی را تماشا کنید:

منبع: EuroGamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده