نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

تماشا کنید: پلی‌استیشن 4، کنسول محبوب شخصیت گرالت از The Witcher 3

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، گَرالت مشغول شکار هیولاها و مقابله با دشمنان خود است. اما این بار قهرمان قصه ما ماموریت جدیدی را برعهده گرفته و با سفر در زمان، سعی دارد قدرتمند‌ترین کنسول جهان (براساس صحبت‌های شعبه لهستان پلی‌استیشن) یعنی پلی‌استیشن 4 را خریداری کند. با زومجی همراه باشید.

شعبه لهستان پلی‌استیشن اخیرا برای تبلیغ پلی‌استیشن 4 ویدیو جالبی را منتشر کرده که بسیار هوشمندانه است.

شغل اصلی گَرالت آف ریویا، شخصیت اصلی بازی The Witcher 3: Wild Hunt، شکار گریفین و هر هیولایی که فکرش را بکنید است. گرالت این بار عازم سفر متفاوتی شده و قصد دارد با سکه‌هایی که از سلاخی هیولاها بدست آورده، یک کنسول پلی‌استیشن 4 را خریداری کند.

بیشتر از این محتویات این ویدیو خنده‌دار را برای شما فاش نمی‌کنم و دعوت می‌کنم خودتان سرنوشت گرالت درحین خرید کنسول نسل هشتمی سونی را تماشا کنید:

دانلود ویدیو

بازی The Witcher 3: Wild Hunt قبل از عرضه شروع طوفانی داشت و طی هفته‌های گذشته در خبری اعلام شد پیش‌فروش این بازی از مرز یک میلیون نسخه گذشته است. نمرات این بازی هم قبل از عرضه رسمی آن منتشر شد و نوید یک بازی نقش‌آفرینی فراموش‌نشدنی را به طرفداران داد. میانگین امتیازات نسخه‌پلی استیشن 4 بازی که تقریبا اکثر نقدها روی آن انجام شده، در وبسایت متاکریتیک برحسب ۶۴بررسی،  ۹۲/۱۰۰ است.

پس از انتظار چندین ساله، می‌توانیم به شما بگوییم که بازی The Witcher 3: Wild Hunt هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است. استودی سی‌دی پراجکت رد، خالق این بازی از زمان انتشار آن درحال انتشار بروزرسانی و بسته الحاقی رایگان برای هرچه بهتر‌کردن این بازی عالی است.

منبع: Gamepot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده