// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۳:۰۰

۲ تیر ماه امسال منتظر بازی رایگان PlanetSide 2 برای پلی‌استیشن 4 باشید

PlanetSide 2 جزو بازی‌هایی است که در اوایل عرضه کنسول پلی‌استیشن 4 برای این کنسول سونی معرفی شد. اگر شما هم منتظر عرضه‌ی این بازی رایگان و موفق برای پلی‌استیشن 4 هستید، می‌توانید از تابستان امسال نبردهای بزرگ PlanetSide را تجربه کنید.

بازی PlanetSide 2 سابقا برای پلتفرم پی‌سی عرضه شده بود و طی برنامه‌ریزی‌هایی، این بازی برای پلتفرم نسل هشتمی پلی‌استیشن 4 قرار است منتشر شود. یکی از مزایای بسیار خوب این بازی آنلاین، رایگان بودن به معنای واقعی است. دارندگان پلی‌استیشن 4 برای تجربه PlanetSide 2 هیچ نیازی به حساب کاربری پلی‌استیشن پلاس ندارند و می‌توانند در کنار سایر بازیکنان، این بازی را انجام دهند.

PlanetSide 2 همچنین دارای رکورد گینس بزرگترین میدان جنگ در بازی‌های ویدیویی است. بیشترین تعداد بازیکن در یک نقشه در PlanetSide 2 چیزی حدود ۱۱۵۸ نفر برآورد شده است.

PlanetSide 2 سبک و سیاقی همچون بازی Destiny استودیو بانجی دارد و توسط کمپانی دی‌بریک گیمز که سابقا با نام سونی آنلاین می‌شناختیم، ساخته شده است. شرکت سونی در راستای متمرکز شدن و بهبود وضعیت سوددهی کمپانی، بخش سرگرمی‌های آنلاین را که به ساخت بازی‌هایی مانند PlanetSide، EverQuest و H1Z1 مشغول بود، به سرمایه‌گذاری دیگر فروخت و از آن پس این شرکت نام خود را به دی‌بریک تغییر داد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده