نویسنده: محسن وزیری
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۱

نسخه بازسازی سه گانه Uncharted در فروشگاه پلی‌استیشن دیده شد (به روز شد)

دقایقی پیش بازی Uncharted: The Nathan Drake Collection به مدت کوتاهی روی فروشگاه آنلاین پلی‌استیشن دیده شد. آن طور که از نامش پیدا است، احتمالاً با بازسازی سه نسخه‌ی اول بازی برای پلی‌استیشن 4 طرف هستیم. همراه زومجی باشید.

با توجه به استقبال خوب از بازی‌های موفق نسل قبل که برای نسل جدید بازسازی شده‌اند، عرضه‌ی یک مجموعه از سه‌گانه‌ی Uncharted دور از انتظار نیست. اطلاعات دیگری از اینکه این مجموعه چه ویژگی‌ها و موارد اضافه‌ای دارد ارائه نشده و این آگهی هم به سرعت از فروشگاه‌ پلی‌استیشن حذف شده است.
2877573-uncharted4a
جدیدترین نسخه‌ی تأیید شده از این سری، Uncharted 4: A Thief's End نام دارد که بعد دو بار تأخیر خوردن، برای عرضه در ماه مارس سال ۲۰۱۶ برنامه‌ریزی شده است. نیل دراکمن و بروس استرلی، کارگردان‌های بازی در مورد دومین تأخیر بازی گفته‌ بودند که «چند ماه اضافه مسلما موجب می‌شود تا بازی Uncharted 4: A Thief’s End نه تنها به استانداردهای بالای تیم توسعه‌دهنده برسد، بلکه این بازی به استاندارد‌های بالایی که بازیکنان از ناتی داگ انتظار دارند نیز خواهد رسید.»

بروزرسانی: مدت کوتاهی بعد از انتشار این خبر، نیل دراکمن در حساب توییتر خود آن را تأیید کرد.
ption id="attachment_38085" align="aligncenter" width="654"]«خب... آن خبر چند ساعت زودتر منتشر شد. صبح می‌بینمتان. شب همگی بخیر» «خب... آن خبر چند ساعت زودتر منتشر شد. صبح می‌بینمتان. شب همگی بخیر»
احتمالاً امشب یا حداکثر تا فردا سونی خبر رسمی این مجموعه را اعلام می‌کند و احتمال می‌رود که مانند بازسازی‌های The Last of Us و God of War، شاهد رزولوشن 1080p و نرخ ۶۰ فرم بر ثانیه باشیم.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده