نویسنده: سعید نیکبخت
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

دو بسته الحاقی رایگان جدید The Witcher 3 هم‌اکنون برای تمام پلتفرم‌ها در دسترس است

استودیو دوست‌داشتنی سی‌دی پراجکت رد طی روزهای اخیر از محتویات دو بسته الحاقی رایگان جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt رونمایی و امروز اقدام به انتشار آن برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی کرد. با زومجی همراه باشید.

این دو بسته الحاقی که هم‌اکنون به‌صورت «رایگان» در دسترس است (بسته الحاقی رایگان در نسل هشتم؟)، یک زره جدید برای گرالت و روچ، و یک تیر و کمان جدید را به بازی اضافه می‌کند.

دارندگان اکانت آمریکای شمالی شبکه‌های استیم، شبکه پلی‌استیشن و ایکس‌باکس لایو هم‌اکنون می‌توانند این دو بسته الحاقی جدید را برای پلتفرم‌های رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان در دسترس است. در قسمت بالا می‌توانید تصویری از زره جدید و در ادامه تیر و کمانی که به آن اشاره کردیم را مشاهده کنید:

The Witcher 3 Wild Hunt (1)

اگر برای یافتن این آیتم‌ها مشکل دارید، می‌توانید با مراجعه به فروشنده منطقه Crow’s Perch در وِلِن، فروشگاه منطقه اختصاصی شخصیت baron در سرزمین No Man’s Land و آهنگری که در قلعه Trolde منطقه Skellige این آیتم‌ها را خریداری کنید

از زمان عرضه بازی The Witcher 3: Wild Hunt، تا به حال چهار بسته الحاقی که شامل پوشش جدید برای گرالت، شخصیت یِنِفِر، یک ماموریت جدید و یک زره جدید برای اسب گرالت با نام روچ به‌صورت رایگان بوده به این بازی اضافه شده است.

منبع: Dualshockers- Dualshockers


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده