// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

تماشا کنید: ویدیو تبلیغاتی Hearthstone در فینال مسابقات NBA و NHL آمریکا

بلیزارد ویدیویی تبلیغاتی از بازی رایگان Hearthstone در سبک مبارزه‌ای کارتی را در فینال مسابقات NBA و NHL در ایالات متحده پخش کرد. در این ویدیو شاهد مبارزه‌ای طنزآمیز هستیم که در بازی Hearthstone تا به حال ندیده‌ایمِ، . در ادامه با زومجی همراه باشید.

این ویدیوی ۳۰ ثانیه‌ای به جای نشان دادن یک مبارزه هیجانی با نکته‌ای طنزآمیز -آنطور که در گذشته در ویدیو‌های تبلیغاتی بازی Clash of Clans شاهد بودیم- به گیم‌پلی بازی Hearthsotne می‌پردازد. در تبلیغات پخش شده تنها صحنه‌ای کوچک مربوط به گیم‌پلی بازی بوده و بیشتر شاهد حضور سه شخصیت استورم‌وایند چمپیون، اورگ بروت و تینک‌مستر اووِراسپارک به صورت سه‌بعدی هستیم.

بازی Hearthsotne شرکت بلیزارد نخستین بار در سال ۲۰۱۴ به صورت رایگان (Free to Play) برای رایانه‌های شخصی منتشر شد. این بازی بعدها راه خود را به سوی پلتفرم‌های موبایل نیز گشود و به این ترتیب بازیکنان بیشتری را جذب خود کرد.

بازی موبایل Game of War اوایل سال جاری موفقیت بزرگی را بعد از پخش ویدیویی تبلیغاتی در حین مسابقات Super Bowl کسب کرده بود. این موضوع کم و بیش باعث ارتقا رتبه‌ی استودیوی Machine Zone سازنده‌ی بازی Game of War در لیست بازی‌های موبایل شده بود.

دانلود ویدیو

منبع: MCV


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده