نویسنده: مرتضی تقوی
// پنجشنبه, ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۳۰

باکس آرت فاش شده در سایت آمازون از بازی Uncharted 4 نوید دنیایی تاریک را می‌ دهد

باز هم آمازون خبرساز شد. باکس آرت بازی مورد انتظار Uncharted 4: A Theif’s End توسط سایت آمازون لو رفت. با جزئیات این خبر و بررسی دقیق باکس آرت این بازی با زومجی همراه باشید.

باکس آرت بازی Uncharted 4: A Theif’s End را سایت آمازون منتشر کرد. با رفتن به این سایت و جست و جوی نام این بازی می توانید به صفحه‌ی آن بر روی آمازون بروید.

در ادامه می توانید باکس آرت ماجراجویی بعدی ناتان دریک را ببینید:

Uncharted 4 Box Art

این باکس آرت با آن تصویری که ما در ماه های پیش از این بازی می دیدیم تفاوت چندانی ندارد. در تصویر شما قهرمان بازی نیتن دریک را می بینید که کلت کمری را در دست راست گرفته و ظاهری به هم ریخته دارد؛ زخمی بر روی پیشانی اش مشاهده می شود و بر روی دست راستش نیز قطرات خون به پایین سرازیر شده اند.

ناتی داگ، استودیوی سازنده ی این بازی، قبلا اعلام کرده بود که بازی Uncharted 4 داستانی تاریک‌تر خواهد داشت. با توجه به چهره ی نیتن در این باکس آرت می توان دریافت که او لحظات سختی خواهد داشت و چالش های فراوانی در پیش دارد.

ابتدا قرار بود این بازی امسال منتشر شود که این اتفاق صورت نگرفت و سازندگان اعلام کردند که این بازی به کار و زمان بیشتری احتیاج دارد.

فرآیند ساخت این بازیِ انحصاری کنسول پلی استیشن 4 هم اکنون مشغول طی مراحل خود است و پیش بینی می شود که Uncharted 4: A Theif’s End در یک چهارم ابتدایی سال ۲۰۱۶ میلادی منتشر شود. همچنین انتظار می رود که این بازی در E3 2015 هم که حدود یک هفته ی دیگر در لس آنجلس برگزار می شود حضور داشته باشد.

با پوشش کامل E3 2015 بزرگترین رویداد صنعت بازی های رایانه ای دنیا با زومجی همراه باشید.

منبع: SegmentNext


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده