نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۹:۰۰

بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز شبیه Uncharted و Star Wars: 1313 است

استودیو ویزرال گیمز، خالق سری بازی‌های Dead Space و Battlefield: Hardline، این روزها با همکاری بزرگان صنعت گیم مانند اِمی هِنینگ، درحال ساخت یک نسخه جدید از سری Star Wars است. با زومجی همراه باشید تا از جزئیات بیشتر این بازی که در حالت مرموزی به سر می‌برد جویا شوید.

اگر به خاطر داشته باشید، قبل از بسته‌شدن استودیو لوکاس‌آرتز، این استودیو درحال ساخت بازی Star Wars: 1313 بود که تمی تاریک و متفاوت داشت. پس از منتفی‌شدن ساخت این بازی، ظاهرا ویزرال گیمز برای ساخت بازی خود از همین تم تاریک و متفاوت استفاده کرده است.

براساس صحبت‌های نولان نورث، یکی از صداپیشگان بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز، این بازی شبیه به سری Uncharted و Star Wars: 1313 است:

اگر از طرفداران اِمی هنینگ و شیوه داستان‌گویی او هستید، وی برای بازسازی مجدد یک سری جدید از Star Wars که شباهات زیادی به Uncharted دارد به الکترونیک آرتز رفته است.

با شناختی که از هنینگ و ردپای او در سری Uncharted داریم، شباهت بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز با این سری پرطرفدار چیز عجیبی نیست.

نورث درادامه صحبت‌های خود گفت:

من اطلاعات زیادی از این بازی دارم و می‌دانم به یک محصول بسیارعالی تبدیل خواهد شد.

نورث همچنین اعلام کرد اگرچه بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز بازسازی بازی منتفی‌شده Star Wars: 1313 نیست، اما شباهت و تفاوت‌های خود را نسبت به این بازی دارد.

star-wars-1313

براساس شایعاتی که در گذشته منتشر شد، بازی Star Wars استودیو ویزرال گیمز در سبک جهان‌آزاد است و احتمالا داستان مزدورها را بیان می‌کند و مبارزات هوایی یکی از ارکان اصلی آن است. همچنین انتظار می‌رود این بازی مانند سری Dead Space و بازی Battlefield: Hardline، یک اثر داستان محور باشد.

سال ۲۰۱۳ بود که کمپانی الکترونیک آرتز امتیاز سری Star Wars را از کمپانی دیزنی خریداری  و استودیوهای خود را مامور ساخت چند نسخه از این سری پرطرفدار کرد.

الکترونیک آرتز در چند سال آینده سعی دارد تا بازی‌های بزرگی را از دل داستان‌های Star Wars عرضه کند. استودیو دایس، که به خاطر سری بازی‌های Battlefield معروف است، در حال ساخت بازی تیراندازی اول شخص Star Wars: Battlefront است که برای عرضه در سال جاری میلادی برنامه‌ریزی شده است. به غیر از تیم دایس و ویزرال گیمز، هنوز مشخص نیست چه استودیوهای دیگری در شرکت الکترونیک آرتز مشغول به ساخت بازی از داستان‌های Star Wars هستند.

منبع: PC Gamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده