// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۱:۲۵

در بسته الحاقی رایگان جدید بازی Witcher 3 به شکار موجودات جدید بروید

استودیوی سی‌دی پراجکت رد امروز به دنبال ادامه‌ی عرضه‌ی بسته‌های الحاقی رایگان برای بازی The Witcher 3: Wild Hunt از جدیدترین محتوای اضافه‌ی این هفته که یک ماموریت فرعی جدید خواهد بود رونمایی کرد. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

تیم سازنده در توضیح این ماموریت جدید که «... Where the Cat and the Wolf Play» نام دارد نوشته است:

به جستجوی روستایی متروکه و فراموش شده پرداخته و راز مخوفش را کشف کنید. بررسی کنید تا بفهمید که چه کسی یا چه چیزی ساکنانش را قتل عام کرده و در این راه از تمامی توانایی‌های خود برای مقابله با این نیروی مرموز استفاده کنید.

witcher free dlc

بعد از اینکه این بسته را دانلود و نصب کنید در تابلوی اعلانات روستای اورتون (Oreton) ماموریت جدیدی ظاهر خواهد شد. ساکنین شهر مجاور این روستا به نام هونورتن (Honorton) در تلاش هستند تا با هیولایی به نام «spook» مبارزه کنند. مانند همیشه این وظیفه‌ی یک ویچر است که وارد مهلکه شده و جان همه را نجات دهد.

این بسته الحاقی پانزدهین از شانزده بسته الحاقی رایگانی که پیش از این برای عرضه برنامه ریزی شده بود نامیده می‌شود. آخرین محتوای اضافه رایگان هفته بعد منتشر خواهد شد.

اما کار بسته‌های الحاقی این بازی به اتمام نخواهد رسید بلکه استودیوی سی‌دی پراجکت رد قصد دارد تا در ماه اکتبر (مهر-آبان) سال جاری میلادی یکی از بسته‌های الحاقی بزرگ و غیر رایگان بازی با نام Hearts of Stone را عرضه کند. پس از آن نیز در اوایل سال ۲۰۱۶ میلادی نوبت به دومین محتوای اضافه بزرگ و غیر رایگان دیگر با نام Blood and Wine خواهد رسید. شما هم اکنون می‌توانید هردوی آن‌ها را به صورت دیجیتالی با قیمت ۲۵ دلار پیش خرید کنید.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده