نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۸:۰۰

مقایسه تصویری نسخه نسل هفتم و بهینه سازی شده بازی Darksiders 2

نسخه بازسازی‌شده بازی Darksiders 2 قرار است زمستان سال آینده میلادی با نام Death-initive عرضه شود. کمپانی نوردیک گیمز اخیرا اولین تصاویر را از بهینه‌سازی‌های انجام شده در این نسخه منتشر کرده که درادامه می‌توانید این مقایسه تصویری را مشاهده کنید. با زومجی همراه باشید.

درادامه زمانی که این تصاویر را مشاهده می‌کنید، به خاطر داشته باشید تصاویر بالایی هرکدام از تصاویر نسخه نسل هفتم و تصویری که پایین آن‌ها قرار دارد متعلق به نسخه بهینه‌سازی شده و کنسول‌های نسل هشتم است:

Darksiders 2 (3) Darksiders 2 (2) Darksiders 2 (4) Darksiders 2 (1) Darksiders 2 (5) Darksiders 2 (6)

نامی که سازندگان برای این نسخه بازسازی شده انتخاب کرده‌اند بسیار جالب است. اگر توجه کرده باشید اکثر بازی‌های بازسازی شده با پسوند Definitive عرضه می‌شوند، اما سازندگان Darksiders 2 با کمی خلاقیت و استفاده از نام شخصیت اصلی این نسخه یعنی Death (مرگ)، تنوعی را در این زمینه بوجود آوردند.

نسخه بازسازی‌ شده Darksiders 2 با رزولوشن 1080p اجرا خواهد شد. از بهینه‌سازی‌های دیگر انجام شده روی این بازی می‌توان به تغییر مدل‌سازی شخصیت‌ها و افکت‌های نورپردازی جدید اشاره کرد.

جان پِرل، کارگردان بخش طراحی نسخه بهینه‌سازی‌ شده Darksiders 2 در رابطه با بهبودسازی‌های انجام شده گفته است:

زمانی که در رابطه با تغییراتی که دوست داشتیم در نسخه Deathinitive edition انجام دهیم فکر کردیم، می‌دانستیم که دوست داریم بازی با رزولوشن 1080p و تکسچرهای بهتر اجرا شود. علاوه براین، تصمیم گرفتیم سیستم رندرینگ بازی را مجددا برنامه‌نویسی کنیم تا این نسخه بیشتر شبیه به بازی‌های نسل هشتم باشد.

با این کار فلز، چرم، سنگ و پوست، مانند دنیای واقعی نسبت به سیستم نورپردازی بازی واکنش نشان خواهند داد. با این سیستم ما باری دیگر تکسچرهای بازی را بررسی و تولید کردیم. برای نهایت استفاده از امتیازات تغییرات تکسچرها، ما نورپردازی بازی را باری دیگر به صورت کامل انجام دادیم.

علاوه بر بهینه‌سازی‌های گرافیکی، نسخه جدید Darksiders 2 شامل بالانس جدید در گیم‌پلی و تغییراتی در سیستم لوت خواهد بود. تمام محتویات قابل دانلود این بازی که در گذشته عرضه شدند هم در این نسخه وجود خواهند داشت.

Darksiders 2 تصویری از باکس‌‌آرت نسخه پلی‌استیشن 4 بازی

استودیو گان‌فایر گیمز درحال بازسازی Darksiders 2 برای کنسول‌های نسل هشتم است. این استودیو تقریبا از همان استودیویی که روی سری Darksiders و در استودیو ویجیل گیمز کار کردند تشکیل شده‌ است.

Darksiders 2 که ابتدا در سال ۲۰۱۲ عرضه شد، یکی از آخرین بازی‌هایی بود که توسط کمپانی ورشکسته شده THQ عرضه شد و از نظر منتقدان توانست موفقیت‌های چشم‌گیری را کسب کند.

زمانی که THQ بازی‌های خود را به چوب حراج گذاشته بود، تقریبا هیچ ناشری مایل به خرید این سری نبود، اما کمپانی نوردیک گیمز سرانجام پا پیش گذاشت و این سری را خریداری کرد. نوردیک گیمز گفته است برای نسخه سوم سری دراک‌سایدِرز هم برنامه‌های ویژه‌ای دارد.

Darksiders 2: Death-initive Edition زمستان سال ۲۰۱۶ با قیمت چهل دلار برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان منتشر خواهد شد.

نظر شما در رابطه با بهینه‌سازی های انجام شده چیست؟

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده