نویسنده: سعید نیکبخت
// سه شنبه, ۹ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۰:۳۰

مدیر نو آوری بازی The Elder Scrolls Online به استودیو گیِرباکس پیوست

پائول سِیج، مدیر نوآوری بازی The Elder Scrolls Online، اخیرا استودیو زِنیمَکس آنلاین را به مقصد استودیو گیِرباکس، سازنده سری بازی‌های Borderlands و حال‌حاضر Battleborn ترک کرده است. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

تنها سه هفته از انتشار بازی The Elder Scrolls Online برای کنسول‌ها می‌گذرد و این خبر چندان شکه‌کننده به نظر نمی‌رسد، چرا که پس از اتمام یک پروژه، اکثر سازندگان برای تغییر حال و هوا و کار روی یک بازی جدید شغل قبلی خود را ترک می‌کنند.

سِیج به عنوان مدیر نوآوری به استودیو گیِرباکس ملحق شده و با روند جدیدی که این استودیو برای استخدام افراد جدید برای بازی Borderlands آغاز کرده، ظاهرا از وی در ساخت این بازی موردانتظار استفاده خواهد شد.

تجربه سِیج در بازی The Elder Scrolls Online به گیِرباکس اجازه می‌دهد در بخش آنلاین نسخه بعدی سری Borderlands از او استفاده کنند. درکنار مَت فیرور، کارگردان The Elder Scrolls Online، سِیج دومین چهره شناخته‌شده در تولید این بازی تمام آنلاین که در سال اول عرضه روزهای بسیار سختی را پشت سر گذاشت است.

استودیو آنلاین کمپانی زِنیمَکس در سال اول عرضه The Elder Scrolls Online با مشکلات زیادی اعم از رفع باگ‌های این بازی و انتقادهای منفی که نسبت به سرویس ثبت‌نام این بازی ایجاد شده بود دست و پنجه نرم کرد. سرانجام سازندگان مجبور شدند سیستم پرداخت پول برای ثبت‌نام در این بازی را حذف کنند.

در ماه آپریل سال جاری میلادی، نیکولاس کانکِل، طراح ارشد گیم‌پلی The Elder Scrolls Online هم استودیو آنلاین زنیمکس را به مقصد ریوت گیمز، سازندگان بازی League of Legends ترک کرد.

بازی The Elder Scrolls Online هم‌اکنون برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی در دسترس است.

باید دید حضور سِیج در استودیو گیِرباکس تا چه اندازه به منفعت این استودیو خواهد شد.

منبع: Eurogamer


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده