// چهار شنبه, ۱۳ خرداد ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۳۰

به اعتقاد تکلند بازی Call of Juarez: The Cartel یک اشتباه ناتمام بود

بازی Call of Juarez: The Cartel که در سال ۲۰۱۱ میلادی برای کنسول‌ها و رایانه‌های شخصی عرضه شد یک اشتباه ناتمام بود. جمله‌ای که خواندید از زبان یک منتقد ناراضی نیست بلکه نظر مدیر ارشد اجراییِ استودیوی سازنده بازی است. با زومجی برای خواندن جزئیات خبر همراه شوید.

پاول مارچوکا مدیر ارشد اجرایی استودیوی تکلند اخیرا در طی مصاحبه‌ای با وبسایت یوروگیمر اعلام کرد که «The Cartel» بازی بدی نبوده تنها اینکه هنگام عرضه تیم سازنده نتوانسته مراحل ساخت بازی را کاملا به پایان برساند. او همچنین در ادامه بازی را یک اشتباه خواند.

بازی مذکور در زمان عرضه اصلا از طرف منتقدین نمرات خوبی دریافت نکرد و طبق نقدهای منتشر شده باگ‌ها و مشکلات فنی ضربه‌ی بزرگی بر پیکر بازی وارد کرده بودند.

البته پس از آن نسخه‌ی دیگری با نام Gunslinger در سال ۲۰۱۳ میلادی عرضه شد که تا حدودی توانست خاطرات بد نسخه‌ی قبلی را پاک کند. مارچوکا ادامه داد که اگر استودیوی تکلند روزی قصد داشته باشد که به ساخت این سری ادامه دهد قطعا از فرمول آخرین نسخه استفاده خواهد کرد.

ما به همراه یوبی‌سافت جزو مالکین این مجموعه هستیم بنابراین در ساخت بازی همراه یک دیگر خواهیم بود. ما باید همراه هم تصمیم بگیریم که چه زمانی برای ساخت دنباله‌ی بازی Gunslinger مناسب خواهد بود. احتمالا در مراحل ساخت بازی جدید نیز از استایلِ نسخه‌ی قبلی استفاده خواهیم کرد.

به عقیده‌ی مارچوکا بازی Gunslinger حکم اثباتی است که نشان می‌دهد اگر تیم سازنده در مراحل ساخت بازی دقت بیشتری به خرج دهند مجموعه‌ی «Call of Juarez» می‌تواند به یکی از بهترین مجموعه‌های صنعت بازی سازی تبدیل شود. او در ادامه اضافه کرد که استودیوی تکلند بسیار علاقه مند است که روزی به ساخت این مجموعه ادامه دهد حتی اگر برنامه‌ی مشخصی از قبل طراحی نشده باشد.

ما بدون شک با این سبک و ژانر آشنا بوده و عاشقش هستیم. ما بسیار به ادامه‌ی ساخت این مجموعه علاقه مندیم. تنها مسئله این است که در حال حاضر تیم سازنده باید به بحث‌ها و موضوعات مهم‌‌تری رسیدگی کند.

call of juarez gunslinger

استودیوی تکلند اخیرا به منظور تمرکز بیشتر بر روی بازی زامبی کشی خود یعنی Dying Light ، مراحل ساختِ بازی Hellraid را متوقف کرده است. این اقدام باعث شده تا برخی فرض کنند بازی کنسل شده است اما خود استودیو کاملا بر خلاف این ادعا اصرار می‌کند. بازی Dying Light با توجه به آمار منتشر شده از سوی استودیوی سازنده تا به این لحظه توانسته ۴.۵ میلیون از بازیکنان سراسر جهان را به خود جذب کند. به علاوه این‌ها، مارچوکا اعلام کرد که تیم سازنده پروژه‌های بزرگِ رونمایی نشده‌ی دیگری به علاوه‌ی چندین بازی موبایل را هم در دست ساخت دارد.

مجموعه‌ی Call of Juarez اولین بار در سال ۲۰۰۶ میلادی عرضه شد. پس از آن تیم سازنده در سال ۲۰۰۹ اولین دنباله‌ی بازی با نام Bound in Blood را منتشر کردند. سپس همانطور که قبلا اشاره کردیم در سال ۲۰۱۱ نوبت به دنباله‌ی دیگری با نام The Cartel رسید. در سال ۲۰۱۳ میلادی استودیوی تکلند آخرین نسخه از این سری با نام Gunslinger را عرضه کرد.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده