// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۶:۵۰

گزارش: کمپانی تیک-تو دامنه جدیدی را برای بازی Mafia 3 ثبت کرد

به نظر می‌رسد که کمپانی تیک-تو اینتراکتیو، صاحب استودیوهای بزرگی مانند توکی گیمز و راک‌استار، دامنه اینترنتی جدیدی را مخصوص بازی Mafia 3 ثبت کرده باشد. در ادامه با زومجی همراه باشید.

البته پیشنهاد می‌شود که آنچنان امید خود را بالا نبرید چرا که به راحتی می‌توان ثبت چنین دامنه‌هایی را جعل کرد. همچنین از طرفی دیگر در این مورد به سرورهایی واقع در وبسایت‌‌های «RockstarGames.com» و «Take2Games.com» اشاره شده که به نوعی غیر معمول به نظر می‌رسد.

به علاوه‌ی این‌ها نیز احتمالش وجود دارد که کمپانی تیک-تو برای جلوگیری از سوءاستفاده یا بهره برداری‌های آینده دست به چنین اقدامی زده باشد.

در هر حال در طی چند سال گذشته شایعات فراوانی مبنی بر مراحل ساخت و تولید بازی Mafia 3 به گوش رسیده بنا بر این نمی‌توان به این سادگی از کنار چنین چیزی رد شد.

در ماه مارچ سال ۲۰۱۲ میلادی شایعاتی به بیرون درز کرد مبنی بر اینکه استودیوی «توکی چک» کار بر روی نسخه سوم را پس از گذشت یک سال از مراحل پیش تولید به صورت کامل آغاز کرده است.

اگر بخواهیم به جدیدترین شایعات نیز اشاره کنیم در ژانویه‌ی همین امسال بود که ریک پاسکلون، صداپیشه‌ی شخصیت اصلی بازی Mafia 2 یعنی ویتو اسکالت خبر داد که ممکن است به زودی از نسخه‌ی سوم این مجموعه رونمایی شود.

اون در حساب شخصی تویتر خود اعلام کرده بود که:

احتمالا به زودی اخبار جدیدی از سری مافیا برایتان خواهم داشت.

پس از آن پاسلکون در جواب یکی از طرفداران که به صراحت خواستار ساخت نسخه‌ی سوم شده بود پاسخ داد:

گوش به زنگ باشید، احتمالا به زودی اخبار شگفت انگیزی برایتان خواهم داشت.

Mafia

سپس مدتی بعد گزارشاتی در فضای اینترنت منتشر شد مبنی بر اینکه استودیوی «توکی چک» به شدت درحال کار بر روی نسخه سوم این مجموعه بوده و کمپانی توکی نیز قصد داشته این بازی را به عنوان بازی‌های زمان عرضه به همراه کنسول‌های پلی‌استیشن 4 و ایکس‌باکس وان روانه‌ی بازار کند اما متاسفانه در مراحل تولید مشکلاتی پیش آمده و تمامی آن برنامه‌ها کنسل شدند.

از طرفی دیگر نیز کمپانی تیک-تو اینتراکتیو صاحب کمپانی توکی گیمز در ماه مارچ سال ۲۰۱۳ میلادی اعلام کرده بود که استودیوهایشان لاین آپی بسیار غنی و سیع از بازی‌های رونمایی نشده در دست ساخت دارند.

با تمام شدن همایش E3 و رونمایی نشدن از این نسخه باید تمامی امیدهایمان را روانه‌ی همایش بزرگ بعدی یعنی گیمزکام کنیم تا شاید خبری از Mafia 3  شود.

نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده