نویسنده: سعید نیکبخت
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

کالکشن RareReplay حدود ۱۰ هزار امتیاز اچیومنت را به همراه خود دارد

یکی از بزرگ‌ترین سورپرایزهای مایکروسافت در جریان کنفرانس E3 2015، معرفی بسته‌ای با ارزش از بازی‌های استودیو رِیر (Rare) با نام RareReplay بود. حال در اطلاعاتی که اخیرا منتشرشده، مشخص شده این کالکشن حدود ۱۰ هزار امتیاز دستآورد را به مخاطبان ارائه می‌دهد. با زومجی و جزئیات خبر همراه باشید.

برخی از بازی‌هایی که در این کالکشن قرار دارند در نسل قبل برای کنسول ایکس‌باکس 360 منتشر شد، برای همین از این ۱۰ هزار امتیاز حدود ۷.۲۲۰ امتیاز متعلق به بازی‌هایی است که برای کنسول نسل هفتمی مایکروسافت منتشر شده بود.

جِیمز توماس، یکی از اعضای رِیر اعلام کرد امتیازات کاربرانی که این ۷ هزار امتیاز را بدست آوردند، به RareReplay انتقال می‌یابد:

با این خصوصیت شما می‌توانید محتویات اضافی‌ که با بدست‌آوردن آن‌ها در RareReplay بدست خواهید آورد را زودتر از دیگران تجربه کنید.

بازی‌هایی که برای ایکس‌باکس 360 منتشر کردیم در RareReplay قرار دارد و هیچ‌کدام از آن‌ها حذف یا چیز دیگری به آن‌ها اضافه نشده است.

وب‌سایت TrueAchievements اعلام کرده بازی RareReplay حدود ۱۵۰ دستآورد دارد و یکی از آن‌ها که ۱۵ امتیاز به شما می‌دهد و بدون‌شک آسان‌ترین امتیازی که تا به حال بدست آوردید خواهید بود، واردشدن به بازی Battletoads و تجربه‌کردن آن برای اولین بار است.

2361165-nes_battletoads.0

توماس همچنین گفته است فایل‌های ذخیره بازیکنان از ایکس‌باکس 360 به ایکس‌باکس وان قابل انتقال است. از این بازی‌ها که هم در ایکس‌باکس 360 و هم در نسخه ایکس‌باکس وان حضور دارند می‌توان به Viva Pinata و Perfect Dark Zero اشاره کرد:

به لطف تکنولوژی ابری (cloud)، قابلیت انتقال فایل‌های ذخیره خود به ایکس‌باکس وان را دراختیار دارید. اگر بازی خود را در ایکس‌باکس 360 ذخیره کرده باشید، فایل‌های شما به‌صورت خودکار به ایکس‌باکس وان انتقال می‌یابد.

نظر شما در رابطه با امتیازاتی که اچیومنت‌های RareReplay به شما ارائه می‌دهد چیست؟

RareReplay شامل ۳۰ بازی‌های بازسازی شده استودیو خلاق رِیر است و با قیمت ۳۰ دلار عرضه می‌شود. از معروف‌ترین این بازی‌ها می‌توان به R.C. Pro-Am, Battletoads, Perfect Dark  و Blast Corps اشاره کرد. یکی دیگر از بازی‌هایی که در این کالکشن وجود دارد، بازی پرطرفدار Viva Piñata است که ارزش این کالکشن را چندین برابر کرده است.

کالکشن RareReplay در تاریخ ۴ آگوست (سیزدهم مرداد) به‌صورت انحصاری برای ایکس‌باکس وان عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده