نویسنده: علی معصومی
// دوشنبه, ۸ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۳:۰۰

معرفی بازی موبایل Garou: فرار از گالری مخوف!

شما در یک گالری هنری، تنهای تنها، گیر افتاده‌اید. برای رهایی از آن باید به نشانه‌هایی که در اشیاء موجود در گالری وجود دارد دقت کنید و آنها را رمزگشایی کنید. همه این آثار هنری، راز تکامل یک بازی معمایی زیبا و مرموز هستند. در ادامه با معرفی بازی موبایل Garou همراه زومجی باشید. 

رمزگشایی از نشانه‌ها

Untitled-1

از ابتدای خلقت بشر تاکنون، از زمان وجود نگاره‌ها درون غارها تا نمایشگاه‌های آثار هنری و تابلوهای نفیس روی دیوارها، همواره حس کنجکاوی و رمزگشایی در بشر وجود داشته و هرگز از آن کاسته نشده است. هم اکنون نیز، گالری‌های هنری محل شگفتی، سرگشتگی و در عین حال سرگیجه هستند که البته میزان شگفتی و سرگیجه به محتوای آثاری که در گالری قرار دارد نیز نیز بستگی دارد.

در آخرین تولید شرکت 58 Works ما شاهد ماجراهایی شگفت انگیز در اتاق‌هایی خالی از یک گالری هستیم؛ گالری‌ای که البته پر از آثار فوق‌العاده بوده است!

هر شی که در اتاق‌های این گالری می‌بینید، دو منظوره است. از یک طرف، یک اثر هنری است که خواه ناخواه زبان به تمجید از آن می‌گشایید، و از طرفی دیگر هر کدام از آثار، نشانه‌ای هستند تا شما را منجر به خروج از آنجا کنند، بدین معنی که قسمتی از پازل گمشده‌ای را تشکیل می‌دهند که برای خروج از گالری، به حل آن نیازمندید.

منطق، رنگ، ریخت و وضعیت قرارگیری اجسام در این گالری گویای مسائلی هستند که شما را در یافتن مسیر خروج کمک می‌کنند.

garou 01
ساده اما رعب‌آور!

حرکت در فضای اتاق‌ها توسط فلش‌هایی صورت می‌گیرد که در اطراف و پایین صفحه قرار دارند. لیست دارایی‌ها نیز مجموعه اشیائی است که شما در حین بازی یافته‌اید و در ادامه بازی به کارتان خواهد آمد. شاید بتوان تنها ایراد این بازی فکری را نداشتن قابلیت ذخیره دانست.

گارو با داشتن گرافیکی ساده اما زیبا و پازل‌هایی فوق العاده، شما را در فضایی مخوف و ترسناک قرار می‌دهد. از کمپانی 58 Works، بازی‌های دیگری با نام‌های Evolution و Dooors نیز انتشار پیدا کرده است و بازی رهایی از اتاق نیز یکی دیگر از شاهکارهای این کمپانی است. از تولید این بازی تقریبا دو سال می‌گذرد و در این مدت توانسته با محبوبیت فراوانی روبرو شود. پیشنهاد می‌کنیم حتما آن را امتحان کنید.

تهیه شده در زومجی

دانلود از آیتونز | دانلود از گوگل‌پلی | دانلود از کافه‌بازار


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده