// یکشنبه, ۷ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۲۱:۲۵

تماشا کنید: تجربه ماریو با موتور گرافیکی آنریل 4

هرچند بعد از عرضه‌ی موتور گرافیکی آنریل 4 بسیاری از علاقمندان اقدام به تولید بازی ماریوی مخصوص به خود کردند اما این بار شخصی حقیقتا بازی ماریو را با آنریل 4 بازسازی کرده است. در ادامه با زومجی همراه باشید.

موتور آنریل 4 در کنار امکانات گرافیکی بالا برخی ویژگی‌های خاص را نیز در اختیار سازندگان می‌گذارد. از زمان انتشار رایگان موتور گرافیکی آنریل 4 برخی علاقمندان اقدام به تولید برخی بازی‌ها کردند. اکنون Aryoksin توسعه‌دهنده بازی‌های ویدیویی بازی ماریو را به همراه مکان‌ها و گیم‌پلی آن با موتور آنریل 4 بازتولید کرده است.

با نگاهی به ویدیو شاهد حرکات آشنای ماریو مانند پریدن‌های بلند و ضربات خاص آن هستیم. در این ویدیو مکان‌های مختلفی از غار‌ها گرفته تا فضای باز و بیرون قلعه نمایش داده می‌شود. آخر ویدیو نیز می‌توانید مقایسه‌ای را بین نسخه اصلی بازی و نسخه‌ بازسازی شده تماشا کنید.

احتمالا سخترین بخش برای انتقال ماریو به موتور آنریل 4‌ را می‌توان استفاده از این فنآوری، حق امتیاز و گرفتن مجوز اعلام کرد. اکنون شما را به دیدن این ویدیوی زیبا دعوت می‌کنم. تمامی انمیشن‌ها از صفر ساخته یا از قبل اسکریپ شده هستند.

دانلود ویدیو

منبع:  Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده