نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۱۵

ارسال دعوتنامه به کاربران PC برای آزمایش نسخه آلفا بازی Star Wars Battlefront

استودیو دایس و کمپانی الکترونیگ آرتز تصمیم به برگزاری نسخه آلفا محدود بازی Star Wars: Battlefront گرفته‌اند و به همین منظور، درحال ارسال دعوتنامه به کاربران انتخابی خود در پلتفرم رایانه‌های شخصی هستند. با زومجی و جز‌ئیات خبر همراه باشید.

نسخه آلفا Star Wars: Battlefront تنها از طریق شبکه اُریجین الکترونیک آرتز در دسترس خواهد بود.

الکترونیک آرتز در ایمیلی که به کاربران انتخابی ارسال کرده گفته است:

هدف اصلی ما برای برگزاری نسخه آلفا محدود Star Wars: Battlefront انجام یک سری آزمایش‌های مهم برای قسمت‌های فنی بازی است. این آزمایشات به استودیو دایس درادامه روند تولید بازی کمک شایانی خواهد کرد.

اگر از طرف الکترونیک آرتز به شما ایمیلی ارسال شد، به خاطر داشته باشید پس از تایید برای شرکت در این نسخه، «به صورت قطعی» ورود شما به آن تضمین نمی‌شود. الکترونیک آرتز در این رابطه گفته است:

ظرفیت برای شرکت در نسخه محدود Star Wars: Battlefront محدود است و به همین دلیل شاید نتواتیم تمام کسانی که برای آن‌ها دعوتنامه ارسال کردیم را در این نسخه محدود پذیرا باشیم.

دایس همچنین حداقل سیستم پیشنهادی برای نسخه آلفا بازی را هم منتشر کرده که درادامه می‌توانید آن را مشاهده کنید. به خاطر داشته باشید این اطلاعات تنها مربوط به نسخه آلفا بازی هستند و در نسخه نهایی تغییر پیدا خواهند کرد:

  • پردازنده: اینتل Core i5-2300 با سرعت ۲.۸ مگاهرتز. اِی‌اِم‌دی Phenom II x4 955 با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز یا FX-8350 با سرعت ۴ گیگاهرتز
  • مقدار حافظه: ۶ گیگابایت
  • سیستم عامل: ویندوز ۱ سرویس پک ۱، ویندوز ۸ یا ۸.۱ شصت و چهار بیت
  • کارت گرافیک: اِنویدیا جی‌فورس GTX 680 یا اِی‌اِم‌دی Radeon HD 7970  با ۲ گیگابایت حافظه

الکترونیک آرتز در ایمیل ارسالی خود تایید کرده این نسخه «نشانگر کیفیت نهایی بازی نیست» و به دلیل این‌که بازی هنوز در مراحل تولید به سر می‌برد، احتمال بروز مشکلات و ایجاد اختلال در سرورها وجود دارد.

در این ایمیل همچنین ذکر شده پیشرفت‌های بازیکنان به نسخه اصلی بازی «قابل انتقال نیست».

بازی Star Wars: Battlefront تنها با بخش چندنفره آنلاین منتشر خواهد شد. بخش آنلاین، مانند نسخه‌های پیشین Battlefield از رقابت‌هایی با حضور بازیکنان زیاد پشتیبانی می‌کند. اگر ویدیو معرفی بسیار زیبای بازی را از دست دادید، می‌توانید از طریق زومجی به مشاهده اولین تریلر Star Wars: Battlefront بپردازید.

بازی Star Wars: Battlefront در تاریخ ۱۷ نوامبر سال ۲۰۱۵ میلادی (۲۶ آبان سال ۱۳۹۴) برای پلتفرم‌های پلی‌استیشن 4، ایکس‌باکس وان و رایانه‌های شخصی عرضه خواهد شد.

منبع: Polygon


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده