نویسنده: سعید نیکبخت
// شنبه, ۶ تیر ۱۳۹۴ ساعت ۰۹:۳۰

داستان جالب انتخاب تِتسویا نومورا به عنوان کارگردان نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7

تِتسویا نومورا، یکی از کارگردان‌های افسانه‌ای سری Final Fantasy و درحال حاضر بازی Kingdom Hearts 3، اطلاع نداشته برای کارگردانی نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 انتخاب شده و زمانی متوجه این مسئله شده که در یک کنفرانس داخلی اسمش را در قسمت کارگردان بازی بر روی صفحه نمایش دیده است. با زومجی و جزئیات این خبر جالب همراه باشید.

طی مصاحبه‌ی اخیری که توسط مجله فامیتسو با نومورا انجام شده، وی اعلام کرد شینجی هاشیموتو، تهیه‌کننده Final Fantasy 7 او را به عنوان کارگردان نسخه بازسازی شده این بازی انتخاب کرده است:

آقای هاشیموتو مسئول تبلیغ و بازاریابی نسخه اصلی Final Fantasy 7 بود. مانند این بازی، او هم جای بزرگی در قلب ما دارد.

همان‌طور که مراحل پیش از تولید پروژه پیش می‌رفت و من هم نظرات خود را در رابطه با کارهایی که باید با این بازی انجام دهیم می‌گفتم، یوشینوری کیتاسه، کارگردان نسخه اصلی Final Fantasy 7 از من پرسید چگونه عناصر بازی باید جز‌ئیات بیشتری نسبت به گذشته داشته باشند. این مسئله کمی برای من گیج‌کننده بود.

زمانی که نومورا در کنفرانس داخلی اسکوئر انیکس شرکت کرده بود، متوجه شد برای کارگردانی نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 انتخاب شده است.

این اتفاق نومورا را شُکه کرده بود. او درحال حاضر کارگردانی پروژه‌ی سنگین و بزرگ Kingdom Hearts 3 که هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد را برعهده دارد:

بنابراین من با کیتاسه تماس گرفتم و به او گفتم نمایش بازی نشان داد من به عنوان کارگردان انتخاب شدم. او در پاسخ به من گفت: بله که انتخاب شدی.

آدام بویز، مدیر روابط عمومی سونی با استودیوهای خارجی در کنفرانس E3 2015 از نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 که سال‌های زیادی است طرفداران درخواست آن را دارند رونمایی کرد.

Final Fantasy 7 اگر این تریلر را در کنار نسخه اصلی Final Fantasy 7 قرار دهید، متوجه پیشرفت چشم‌گیر بازی خواهید شد

در نمایش اولیه بازی شاهد یک تریلر سینمایی بودیم که دو شخصیت کلاود و بَرت را در مناطق فقیرنشین میدگار نشان می‌داد. درانتها مشخص شد تِتسویا نومورا کارگردانی Final Fantasy 7 ، کازوهیگه نوجیما نویسنده داستان و یوشینوری کیتاسه تهیه‌کنندگی این پروژه را برعهده دارند.

نومورا در مصاحبه‌ی گذشته خود گفته بود امکان ایجاد تغییرات وسیعی در نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 وجود دارد:

ما هم یک نسخه HD و هم یک نسخه بازسازی مجدد را از بازی Final Fantasy 7 برای پلی‌استیشن 4 در راه داریم.

با نسخه بازسازی مجدد Final Fantasy 7، دنیای بسیار زیبایی را داریم که در نسخه اصلی حضور داشته است. ما با خود فکر کردیم چرا باید همان بازی را مجددا داشته باشیم و تغییراتی را در آن ایجاد نکنیم؟

ما فکر کردیم اگر یک بازی روی پلتفرمی که قدیمی شده وجود دارد، پیشنهاد ما این است که بازیکنان نسخه بازسازی شده‌ آن را تجربه کنند.

نسخه بازسازی شده Final Fantasy 7 زمستان سال ۲۰۱۶ ابتدا برای کنسول پلی‌استیشن 4 عرضه خواهد شد.

منبع: Gamespot


اسپویل
برای نوشتن متن دارای اسپویل، دکمه را بفشارید و متن مورد نظر را بین (* و *) بنویسید
کاراکتر باقی مانده